Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg havsuttrar från restaurangen. Var givetvis tvunget att gå ut och fota
IMG20231115165918.jpg
 
Glad att jag motionerade efter jobbet igår så jag inte behövde gå upp extra tidigt idag.
Dricker kaffe och kollar sociala medier.
-2.5 grader ute. Vill inte.
 
Ställde väckarklockan på 5:59 (!) för att kunna hänga på låset när kardiologens telefontid öppnade klockan 6:00 (vilket är orimligt! Telefontiderna är alltid slut om man ringer så ”sent” som vid sju). Nixpix; ”våra telefontider är slut för dagen. Telefontiden öppnar nästa helgfria vardag från klockan 6:00.”

Varför öppnar telefontiden så orimligt tidigt? Har verkligen så många fler än mig ringt kl 6:00 att kön fyllts? Varför stänger den innan den öppnat? Varför säger de inte när nästa telefontid faktiskt är utan någon sorts teoretisk approximation? :rolleyes:
 
Fick veta idag att jag ev har en tumör i hypofysen (garanterat godartad, ingen big deal). Men min kompis fick typ panik.

Jag skulle skämta till det och skrev typ:

Vad ger mest stress:
1. Du har ev en hjärntumör
2. Vinet är slut

Detta gick inte helt hem så nu har jag haft ngt slags terapisamtal med honom 😅
Det är min erfarenhet också, alla runt mig blev jätterädda för ordet tumör och uppfattade inte godartad.

Hoppas att den går att ta bort och att det är den som ställer till så mycket för dig :heart
 
På jobbet. Var uppe tidigt idag släppte ut hästar och rastade hundar.
Ser ut som kriget hemma så borde verkligen städa ikväll men vet med mig att jag inte kommer orka.

Håller just på med första påsbytet . Tänkte försöka jobba heldag idag eftersom jag inte är på plats imorgon. Tror det kommer gå bra och har ju underbara kollegor/chefer som låter mig lägga upp tiderna som jag vill.

Ligger ändå i topp på försäljning/kundbesök trots att jag bara jobbat halvtid det sista så något rätt gör jag ju
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 348
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
490
· Visningar
24 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp