Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände?Chefen ringde medan jag var på stallet. Han drog bort mattan under mina fötter så nu har jag ramlat, igen. Mår riktigt uselt.
Att min tjänst är konverterad till en tillsvidareanställning, men att han rekommenderar mig att gå med i facket då han fortfarande måste spara på enheten. Så enligt honom så kommer jag inte få vara kvar på längre sikt.Vad hände?
Kan du få det gjort under lokalbedövning istället för narkos? Måste vara skönt att ha det gjort innan liten kommer med blöjbyten och allt.Fick kallelse till operation. Vågar jag operera mig nu? Kommer vara i v 19-20 nånting och operationen är inte akut. Har skickat meddelande till ortopeden och frågat. Vore skönt att få det gjort men vill ju inte riskera nåt.
Jättetråkigt Men det låter som att du har en bra chef som vill ditt bästa. ”På längre sikt” är ju ganska vagt, sa han något om hur länge det kan röra sig om?Att min tjänst är konverterad till en tillsvidareanställning, men att han rekommenderar mig att gå med i facket då han fortfarande måste spara på enheten. Så enligt honom så kommer jag inte få vara kvar på längre sikt.
Jag orkat inte med sånt här, jag har inte psyket för det.
Sist sövde de mig. Men då var det vissa sidorna av benet, den här gången är det bara utsidan. Ska fråga imorgonKan du få det gjort under lokalbedövning istället för narkos? Måste vara skönt att ha det gjort innan liten kommer med blöjbyten och allt.
Ryggbedövning?Sist sövde de mig. Men då var det vissa sidorna av benet, den här gången är det bara utsidan. Ska fråga imorgon
Fast en tillsvidareanställning är ju samma sak som en fast tjänst? Den är ju inte tidsbegränsad och att han tipsade dig att gå med i facket är ju av omtanke.Att min tjänst är konverterad till en tillsvidareanställning, men att han rekommenderar mig att gå med i facket då han fortfarande måste spara på enheten. Så enligt honom så kommer jag inte få vara kvar på längre sikt.
Jag orkat inte med sånt här, jag har inte psyket för det.