Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade i natt med hysteriskt ont i huvudet, illamående och yrsel när jag försiktigt drog mig upp för att gå på toa och för att ta värktabletter, migrän igen. Åter i sängen igen med hink bredvid låg jag alldeles stilla och väntade in sömnen, som förstås inte kom förrän på morgontimmarna, usel natt, uselt huvud, förvirrad och ontigt och allt. Fortfarande ont som F, men känns lite bättre nu. Överlever den här dagen också verkar det som, skönt det!

Hunden ligger vid mina fötter, satt en stund på golvet med honom i famnen och gosade och satte mig sedan här igen, flyttade honom undan lite från stolen så han inte skulle råka i kläm, och så ändrade han sig tillbaka så att rumpan och ryggen var mot mig och framdelen och nosen utåt i rummet. Det är intressant, han ligger ofta hos mig och väljer just att ligga "utåt" så att säga.

Fint väder i dag, men det kunde jag inte alls njuta av pga migränen, men hoppas det håller i sig några dagar nu!
 
Får dom garanterat att zluta tigga godiz 🤮

Chokladdoppad brysselkål är ett bra godis till halloweenungar. :angel1:

Om vi bortser från att det är ganska otrevligt att blanda brysselkål med just choklad så hade min unge absolut inte blivit missnöjd. Hon är mycket förtjust i både brysselkål och choklad :d
Dock tigger hon inte så mycket godis från främlingar, eller för den delen från bekanta :rofl:
 
Om vi bortser från att det är ganska otrevligt att blanda brysselkål med just choklad så hade min unge absolut inte blivit missnöjd. Hon är mycket förtjust i både brysselkål och choklad :d
Dock tigger hon inte så mycket godis från främlingar, eller för den delen från bekanta :rofl:
Med det jobbet du har zå förutzätter jag att du lärt henne att INTE ta emot godiz av främlingar :up:
 
Som traditionen bjuder firar vi idag lite för-jul. Vi är i stugan och då både jag och sambon skulle vilja fira jul här men det inte riktigt fungerar att göra det så kompromissar vi och firar en minijul för oss själva. :D

Collage_2023-11-01_14_43_09.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 585
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 180
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 684
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 876
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp