Kanske skulle satsa på att köpa glögg i helgen då, så sugen på saffransglögg.
Fyller på söndag saffransglögg och glögg öht är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske skulle satsa på att köpa glögg i helgen då, så sugen på saffransglögg.
Det tycker jag att du ska!Kanske skulle satsa på att köpa glögg i helgen då, så sugen på saffransglögg.
Helt sant iofs!Det tycker jag att du ska!
Imorgon börjar ju mörkaste november och då måste man få muntra upp sig
Åh! Varm&Kall hade jag glömt bort.Funderat på glöggköp också men insett att sånt kanske inte är vad jag egentligen tycker bäst om hahah så en Varm&Kall som värms är nog bättre för mig, finsmakaren
Plus det faktum att då behöver jag inte känna att jag tar jul i förtid
Vad vi ska säga om pepparkakorna som jag köpte förra veckan är oklart dock hehe
Jag föll på att mataffären hade smakprov??? Sen tänkte jag att pepparkakorna skulle vara goda med ost men min ost var för mesigKöpte hem pepparkakor från matsmart första veckan i oktober men inte ätit något än
Jag föll på att mataffären hade smakprov??? Sen tänkte jag att pepparkakorna skulle vara goda med ost men min ost var för mesig
Vi drack första omgången för några veckor sedan (ja av årets glögg) vi drack i somras med...Är så sugen på glögg, men känns på tok för tidigt på säsongen för att dricka det.
Aha samma dag som dottern...Fyller på söndag saffransglögg och glögg öht är
Aha samma dag som dottern...
Jag var snål och har inte godis hemma. I USA är det så att har man ingen pumpa tänd är man inte med i leken.
Det var så jag trodde också, men med pyntet. Vi har inte pyntat men får väl se då om någon dyker upp. Annars har vi väldigt mycket godis att äta upp
Megara kom och sa hej och jag började berömma och klappa och duuuktig katt som bajsat!