Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är fördelen med godis hemma. (Viskar: vi har godis men det är vårt). Ungar har gått sedan i fredags.Det var så jag trodde också, men med pyntet. Vi har inte pyntat men får väl se då om någon dyker upp. Annars har vi väldigt mycket godis att äta upp
Wow! Häftigt!Firat lite Halloween, traditionsenligt med tacosfyllda paprikapumpor till mat och diverse ”läskigt” fika till efterrätt. Visa bifogad fil 131030
Tack snälla!Wow! Häftigt!
Mycket vätska är bra i början av njursvikten.Springer på toa hela tiden eftersom jag bäljar i mig te
Min trög mage-hund får jätteberöm när han klämt ut nåtNu när jag kom hem så var det några (bajs)klumpar men också en liten korv! Att man kan bli så lycklig över kattbajs
Det blir lite mer laktulos i maten så får vi se hur hennes mage mår. RC är sista utvägen.
20 kg, har du köpt en säck kraftfoder?Kompisen frågade vad sjutton jag är gjord av när jag förklarade att jag, fortfarande förkyld och trött i kroppen, gått och veckohandlat. 20 minuter promenad i nedförsbacke till affären, och hem igen i uppförsbacke i spöregn med ca 20 kilo mat.
Ptja... tjurskallig och envis farfar, energiknippe som inte kan sitta still till farmor. Mormor med "undrar om man kan göra så här?" mentalitet. Mamma med sin aldrig ge upp mentalitet, och pappa med "det är ju bara vatten, vad är problemet"? tankar kring väder.
Med facit i hand, nöjd över att jag har handlat... men är sopslut och fryser. Ska dricka te och sen gå och sova.
Bra jobbat, kanske inte så smart jobbat i och med din förkylning, men nöden har ju ingen lag som det heter.Kompisen frågade vad sjutton jag är gjord av när jag förklarade att jag, fortfarande förkyld och trött i kroppen, gått och veckohandlat. 20 minuter promenad i nedförsbacke till affären, och hem igen i uppförsbacke i spöregn med ca 20 kilo mat.
Ptja... tjurskallig och envis farfar, energiknippe som inte kan sitta still till farmor. Mormor med "undrar om man kan göra så här?" mentalitet. Mamma med sin aldrig ge upp mentalitet, och pappa med "det är ju bara vatten, vad är problemet"? tankar kring väder.
Med facit i hand, nöjd över att jag har handlat... men är sopslut och fryser. Ska dricka te och sen gå och sova.
Firat lite Halloween, traditionsenligt med tacosfyllda paprikapumpor till mat och diverse ”läskigt” fika till efterrätt. Visa bifogad fil 131030
Är så sugen på glögg, men känns på tok för tidigt på säsongen för att dricka det.
Kanske skulle satsa på att köpa glögg i helgen då, så sugen på saffransglögg.Njae, jag kör fritt fram från min födelsedag och det är nära nu