Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näej, det är verkligen dyrt! Även om en inte tar lån. Jag skulle egentligen behöva skaffa bil igen (pga omorganisation på jobbet), men det skulle äta upp hela min marginal ekonomiskt när jag räknat på det = det går bara inte. :(
Jag har fyra mil till jobbet, så klarar mig inte utan bil 🙁
Man behöver ju inte ha en stor volvo med fyrhjulsdrift och 250hk heller 😅🙈
Jag har en liten kombi, som jag hade tur att kunna betala av lånet på när räntorna började gå upp.
 
Jag har fyra mil till jobbet, så klarar mig inte utan bil 🙁

Fullt förståeligt!

Jag har ungefär tre mil, tyvärr åt fel håll för kollektivtrafiken. Får se hur jag löser det framöver, än så länge samåker jag med sambon. Enklast och bäst hade ju varit egen bil igen, men ja..det funkar inte att ha bil med noll marginal heller (känner jag, för mig själv)..
 
Haha, har varit och bytt hjul idag. Får tillbaka bilen, åker hemåt och av nån anledning tittar jag bak. Tomt! Vaffan! Kollar igen. Fortfarande tomt. Ringer tillbaka och undrar vad som hände nu då!? Slutar med att de bjuder på en säsong på hotell för hjulen. Det har blivit ett missförstånd. Så nu får mina sommardäck sova på hotell!! Och jag kommer garanterat klia mig i huvdet i vår när jag står på logen för att hämta ner sommarhjulen inför skifte 😅

Är det så man håller kvar kunder, man kidnappar deras bilhjul? 🤭
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 600
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 184
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp