Bil är verkligen inte billigt!
Man behöver ju inte ha en stor volvo med fyrhjulsdrift och 250hk heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bil är verkligen inte billigt!
Men vad betyder det? Jag har min Honda CR-V helförsäkrad för ca 5000 kr/år. Men sedan beror ju försäkringspremien mycket på var man bor och parkerar någonstans också. Numera är bilen rätt gammal - 2006 - men vi har haft den i 8 år och den har kostat i princip samma hela tiden.Stor bilförsäkring
Jag har fyra mil till jobbet, så klarar mig inte utan bilNäej, det är verkligen dyrt! Även om en inte tar lån. Jag skulle egentligen behöva skaffa bil igen (pga omorganisation på jobbet), men det skulle äta upp hela min marginal ekonomiskt när jag räknat på det = det går bara inte.
Jag har en liten kombi, som jag hade tur att kunna betala av lånet på när räntorna började gå upp.Man behöver ju inte ha en stor volvo med fyrhjulsdrift och 250hk heller
En sköterska ringde från min VC i ett annat ärende så passade på att frågaPrimärvårdsjour/lättakut?
Brukar inte vara några problem att få komma in med envis hosta och få div hostmedicin inkl cocillana utskrivet.
Dottern 13år fick cocillana utan bekymmer.Alltså jag förstår att de inte vill skriva ut cocillana bara hur som helst men herregud jag blir desperaaaat.
Mer te… iallafall.
Vet hur det är. Är jag ledig kan jag komma på mig att jag har gått på toa 4 ggr vid 9 på jobbet går jag typ 1 ggr på hela dagen. Sen kommer jag på att jag druckit 3 liter te.Springer på toa hela tiden eftersom jag bäljar i mig te
Släcka utebelysningen känns som en idé kanskeSprang på annan mamma vid förskolan. ”Har du hunnit förbereda för Halloween ikväll? Vi har haft 60 ungar över vissa år så nu har jag preppat 60 godispåsar.”
Jag har fyra mil till jobbet, så klarar mig inte utan bil