Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft ont i magen hela natten och har fortfarande ont. Hjälpte grannen igår och som tack bjöd han på fika på ett kondis men deras cheesecake var inte bra. Dum och hungrig så åt jag upp den trots att det nästan var som att äta en bit hårdost med smaklös marmelad på en botten av kexsmulor. Undrar om det är den som jag fått magknip av?
Antagligen. 😞 Usch, vad jobbigt.
 
Oj, det är mycket pengar. Behöver du den för att ta dig till/från jobb?

typ, inte just den men en dröm om häst gör att jag har den kvar 🙈
Nu fick jag ner försäkringen till 8000 per år pga milen.
Betala av en summa på lånet med så de fick jag ner till 2400kr/månaden

Fick ner ena hundens försäkring med då jag bytte bolag (har allt på samma)
Och så har jag sagt upp givan till röda korset 💔
 
typ, inte just den men en dröm om häst gör att jag har den kvar 🙈
Nu fick jag ner försäkringen till 8000 per år pga milen.
Betala av en summa på lånet med så de fick jag ner till 2400kr/månaden

Fick ner ena hundens försäkring med då jag bytte bolag (har allt på samma)
Och så har jag sagt upp givan till röda korset 💔
Saftiga omkostnader för bilen men skönt du fick ner det en del ändå! :heart
Satt också och såg över mina omkostnader men insåg att jag redan pressat ner allt så mycket det redan går. Min hyra plockar mest pengar
 
Sitter och fryser med en kopp kaffe. Jobbar 12:30-16:30 idag. Ska på massage ikväll och sen hämta bilen som fått på sig vinterdäck.
 
Saftiga omkostnader för bilen men skönt du fick ner det en del ändå! :heart
Satt också och såg över mina omkostnader men insåg att jag redan pressat ner allt så mycket det redan går. Min hyra plockar mest pengar
Ja de kan va bra o se över allt ibland ♥️
Lånen är dyra nu!
Har bara en streamingtjänst t.ex men hyran går inte göra nått åt 😕
 
Saftiga omkostnader för bilen men skönt du fick ner det en del ändå! :heart
Satt också och såg över mina omkostnader men insåg att jag redan pressat ner allt så mycket det redan går. Min hyra plockar mest pengar
Ja och hyran är svår att få bort.
Jag bodde i en etta förut som var ca 1000kr billigare men måste ha ett sovrum kände jag.
Nu har ungen sovrummet men det är förhoppningsvis tillfälligt
 
4.5h sömn… i kö till VC chatt igen.
Behöver hostmedicin.

Ska nu dock iväg på allergivaccin jag glömt, hinner inte frukost innan. Crap :arghh:
Kan du inte köra med någon vårdapp i stället. Tycker de är mycket smidigare.
Fick utskrivet coccilana mitt i natten 15 minuter från att jag bestämde mig för att ta kontakt med läkare (då hade jag hosta som drog igång så fort jag somnade och det hade inte blivit bättre alls på en vecka - var en zombie.)
 
Kan du inte köra med någon vårdapp i stället. Tycker de är mycket smidigare.
Fick utskrivet coccilana mitt i natten 15 minuter från att jag bestämde mig för att ta kontakt med läkare (då hade jag hosta som drog igång så fort jag somnade och det hade inte blivit bättre alls på en vecka - var en zombie.)
Ja jag med när det var akut.
Fanns inga läkare på vc så då blev det så
 
Sitter med dagens andra kopp kaffe och försöker desperat få hjärnan att vakna till liv. Jag sov något alldeles katastrofalt dåligt inatt och sov inte jättebra natten före, så jag känner mig verkligen som ett vrak. Brukar vara rätt bra på att hantera sådant här annars men idag är det verkligen som att hela kroppen skriker så fort jag ber den tänka en tanke eller göra något mer ansträngande än att stirra rakt ut i luften. Det kommer att krävas mycket kaffe, och socker, för att ta mig igenom denna arbetsdag... 😴
 
Försov mig i morse. Katten tröttnade på att vänta och väckte mig - brutalt. Hon är bättre än en väckarklocka. Kurr, kurr, tramp, tramp, slick, slick, gnag, gnag. Efter frukosten gick hon tillbaka till sängen och kröp in under duntäcket och somnade medan jag släpade mig in i duschen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 602
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 184
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp