Vad har du gör försäkring då?Herregud, min bil kostar 10.000 per år i försäkring...
+ 3000 i månaden för avbetalning av lån
vetefan om de är värt o ha den....
Håller på o kollar över saker jag kan spara pengar på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du gör försäkring då?Herregud, min bil kostar 10.000 per år i försäkring...
+ 3000 i månaden för avbetalning av lån
vetefan om de är värt o ha den....
Håller på o kollar över saker jag kan spara pengar på
Har kommit hem med en påse blandat godis !!En rysligt trevlig Halloween på er allihopa
Omg varifrån? (Pma om du vill)Kan du inte köra med någon vårdapp i stället. Tycker de är mycket smidigare.
Fick utskrivet coccilana mitt i natten 15 minuter från att jag bestämde mig för att ta kontakt med läkare (då hade jag hosta som drog igång så fort jag somnade och det hade inte blivit bättre alls på en vecka - var en zombie.)
Du har verkligen ett självskadebeteende!Jäkligt farligt med extrapris på smågodis. Särskilt som jag nästan lyckats återgå till mitt tidigare leverne. Men, mini tvix, kexchoklad och snickers och mars bars
Saftiga omkostnader för bilen men skönt du fick ner det en del ändå!
Satt också och såg över mina omkostnader men insåg att jag redan pressat ner allt så mycket det redan går. Min hyra plockar mest pengar
Köpt Plopp med saltlakritsfyllning.
Bil är verkligen inte billigt!
Omg varifrån? (Pma om du vill)
Det är ju det enda som funkar.
Jag har provat Doktor24 som skrev ut mollipect (värdelöst) och nu kry som sa att min ordinarie vårdcentral återkopplar till mig inom tre dagar. Men jag behöver sova nuuu
Primärvårdsjour/lättakut?Alltså jag förstår att de inte vill skriva ut cocillana bara hur som helst men herregud jag blir desperaaaat.
Mer te… iallafall.
Stor bilförsäkringVad har du gör försäkring då?