Något försenat tåg men nu är vi på väg norrut. Längre tåg än planerat så fri placering inom sin klass. Vi fuskade dock lite och satte oss i 2 klass lugn. Tågvärden godkände det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart ska ni?Något försenat tåg men nu är vi på väg norrut. Längre tåg än planerat så fri placering inom sin klass. Vi fuskade dock lite och satte oss i 2 klass lugn. Tågvärden godkände det
Ja behöver du klockan? Min bilklocka går 8.35 timmar fel. Räknar bara bort minuterna på morgonen till jobbet.Vaknade i natt vid 03 (02) och ät en macka då jag tydligen var vrålhungrig. Har vaknat otaliga gånger under natten men frammåt morgontimmarna sovit riktigt gott. Det är den tiden jag sover som bäst och längst sammansatt..
Har varit ute med spionen och ätit frukost. Tömma diskmaskinen och renbädda sängen står på schemat.
Och fundera på hur jag ställer om klockan på min ugn, suck, sånt är alltid kul när man inte ser! Eller så struntar jag i det och drar av en timme i ett halvår...
Vart ska ni?
Ja jag tittar ofta på den, förutom mobilen och datorn så är den den enda jag har och den slipper jag starta för att se. Men jag lyckades ställa om den medan jag värde en saffransbulle Heja migJa behöver du klockan? Min bilklocka går 8.35 timmar fel. Räknar bara bort minuterna på morgonen till jobbet.
rädda gråsuggor?Nu iväg och rädda gråsuggor