athena_arabians
TrÄdstartare
Eldar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dĂ€ckfirma hade Ă„rets öppettid igĂ„r var 1 i kö. Mot de tre/fyra jag Ă„kte förbi i Peking. DĂ€r var det lĂ„nga köer...Ăter frukost, det blev sĂ„dĂ€r⊠ska Ă„ka förbi dĂ€ckfirman sen och se vad de har för öppettider.
Hittade ett nummer. De svarade men hade inte öppet idag. Blev lite stĂ€lld sĂ„ bokade ingen tidĂter frukost, det blev sĂ„dĂ€r⊠ska Ă„ka förbi dĂ€ckfirman sen och se vad de har för öppettider.
Samma hÀr.Jag vaknade till den sorgliga nyheten att Matthew Perry dött. Friends Àr min absoluta favoritserie. Det kommer inte kÀnnas likadant att se pÄ den
Haha, jag stÀllde om bilens klocka manuellt mÄnga Är tills jag blev nyfiken vad instÀllningen "klocka/alarm" gjorde. DÀr kunde man klicka pÄ "stÀll in RDS tid automatiskt" och dÄ Àndrade den. Man bah jaha att bilar frÄn tidigt 2000-tal Àr sÄ avanceradestÀllde om köksuret och armbandsuret igÄr kvÀll.
försökte hitta nÄnstans dÀr jag kunde stÀlla om nya klockradion men i mitt kvÀllströtta tillstÄnd misslyckades jag,
Nu pÄ morgonen inser jag att det stÀllt om sig sjÀlv
En klockradio för nÄgra hundralappar med sÄ avancerade funktioner. Blir nÀstan rÀdd, vad mer kan den?
Det stÄr ju faktiskt uppvÀrmning till -180 grader nÀr du sÀger detEftersom den kan stÀlla in temperaturen pÄ - 180 grader sÄ behövs det nog,
Bröd deg gjord och utbakad till tekakor stÄr pÄ jÀsning till 12-13 nÄnting sÄnt. Frukost intagen. Diskmaskin omplockad och fÀrdig diskad sÄ strax dags att plocka om igen. Dags att hÀnga resten av tvÀtten som inte fÄr plats i tvÀttstugan. Bara lammfÀrs att ta hand om.Vaken varit uppe och slagit igÄng en maskin tvÀtt. Kröp ner i sÀngen igen men skall strax gÄ upp pÄ riktigt. Skall göra bröd deg. LammfÀrsbiffar, plocka om diskmaskin ta hand om tvÀtt och plocka om pÄ torkstÀllning. Dottern har Àven en avramlingstÄrta att baka.