Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
En stallmorgon klar. Ut med alla hÀstar förutom en som har boxvila och sedan mocka tvÄ boxar, fixa pÄsar osv.

Nyss hemkommen och blev vÀldigt fint mottagen av minsta kissen :love:

Nu dags för kaffe och frukost med mina tvĂ„ smĂ„ hjĂ€rtan. ☕
20231029_083433.jpg
 
stÀllde om köksuret och armbandsuret igÄr kvÀll.

försökte hitta nÄnstans dÀr jag kunde stÀlla om nya klockradion men i mitt kvÀllströtta tillstÄnd misslyckades jag,
Nu pÄ morgonen inser jag att det stÀllt om sig sjÀlv:eek:
En klockradio för nÄgra hundralappar med sÄ avancerade funktioner. Blir nÀstan rÀdd, vad mer kan den?
:D
 
stÀllde om köksuret och armbandsuret igÄr kvÀll.

försökte hitta nÄnstans dÀr jag kunde stÀlla om nya klockradion men i mitt kvÀllströtta tillstÄnd misslyckades jag,
Nu pÄ morgonen inser jag att det stÀllt om sig sjÀlv:eek:
En klockradio för nÄgra hundralappar med sÄ avancerade funktioner. Blir nÀstan rÀdd, vad mer kan den?
:D
Haha, jag stĂ€llde om bilens klocka manuellt mĂ„nga Ă„r tills jag blev nyfiken vad instĂ€llningen "klocka/alarm" gjorde. DĂ€r kunde man klicka pĂ„ "stĂ€ll in RDS tid automatiskt" och dĂ„ Ă€ndrade den. Man bah jaha att bilar frĂ„n tidigt 2000-tal Ă€r sĂ„ avancerade 😂
 
Vaken varit uppe och slagit igÄng en maskin tvÀtt. Kröp ner i sÀngen igen men skall strax gÄ upp pÄ riktigt. Skall göra bröd deg. LammfÀrsbiffar, plocka om diskmaskin ta hand om tvÀtt och plocka om pÄ torkstÀllning. Dottern har Àven en avramlingstÄrta att baka.
Bröd deg gjord och utbakad till tekakor stÄr pÄ jÀsning till 12-13 nÄnting sÄnt. Frukost intagen. Diskmaskin omplockad och fÀrdig diskad sÄ strax dags att plocka om igen. Dags att hÀnga resten av tvÀtten som inte fÄr plats i tvÀttstugan. Bara lammfÀrs att ta hand om.
 
Ätit frukost. Intalar mig (för typ femte dagen i rad) att jag nog hostar lite mindre? VĂ€l?
Vill bli helt frisk.

KÀnner mig helt mörbultat i hela kroppen.
Stallet idag och gissar att det Àr bra om jag inte cyklar dit :cautious:
Ska strunta i första bussen och promenera till/frÄn andra istÀllet. Se hur mycket snabbare det gÄr :D
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter SpÀnnande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 612
Senast: Scata
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer pÄ vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 190
Senast: Glimra
·
  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Kisse Àr trött i vÀrmen, hon tycker det Àr alldeles för varmt. Det tycker matte ocksÄ...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Stil pĂ„ bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp