Jag vet, det påverkar en hårt, du kan ju alltid flytta till tok-holmarna lite mildare med mörkret här än norr. Men jag hoppas att du håller ut.Nja. Fyra månader mörker är inte vad jag kallar tillfälligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet, det påverkar en hårt, du kan ju alltid flytta till tok-holmarna lite mildare med mörkret här än norr. Men jag hoppas att du håller ut.Nja. Fyra månader mörker är inte vad jag kallar tillfälligt.
Nä, det är tyvärr ingen realistisk lösning på problematiken. Bit ihop och invänta våren är ända alternativet. Och hoppas att eu tar upp frågan med ständig sommartid snart igen! ( det är i alla fall vad jag vill att resultatet ska bli)Jag vet, det påverkar en hårt, du kan ju alltid flytta till tok-holmarna lite mildare med mörkret här än norr. Men jag hoppas att du håller ut.
Jag kan bara hålla med dig!Nä, det är tyvärr ingen realistisk lösning på problematiken. Bit ihop och invänta våren är ända alternativet. Och hoppas att eu tar upp frågan med ständig sommartid snart igen! ( det är i alla fall vad jag vill att resultatet ska bli)
Nä, det är förjävligt här nere med regn, lera och skit. I norr finns det ren, vit, underbar snö.Jag vet, det påverkar en hårt, du kan ju alltid flytta till tok-holmarna lite mildare med mörkret här än norr. Men jag hoppas att du håller ut.
Här har vi rätt kallt dygnet runt. Har man tur klättrar det uppåt +7 på dagen men då blåser det oftast . Just nu (3 a.m.) är det +0,9.Nu efter middagen har barnbarnen akt hem med sonen och jag har just hallt upp ett glas vin. Det behovs, det ar mycket aktiva barnbarn jag har ... ALLT gar i 220 km och det galler att ligga i om man ska hinna med.
Har har vi super kalla natter nu, lagsta temperaturen pa natten/tidig morgon ar runt 2-3 grader C och dags temperaturen 13-15 grader C ... men da solen lyser blir det riktigt varmt om man kommer undan fran vinden och sitter i la ... pa fram verandan hade vi 19 grader C nar jag tittade vid 1 tiden i dag, formodligen en eller tva grader mer nagon timma senare.
Lakrits eller saltlakritspulver?Oh ja, det skulle jag verkligen vilja ... det borde ga bra nu kan jag tycka. Och en burk lakrits pulver. suck. jag fick en mycket svag variant nar jag bestallde licorice root pulver. Inte alls det jag tankt mig.
Ser en spökhund ovanpå
Klockan var väl egentligen strax efter 4 dåÄr uppe alldeles för tidigt, kunde inte somna om så väntade på morgonen men när jag gav upp och kikade på klockan var den strax efter 3. För trött för att veta hur mycket jag sovit med tidsomställningen Katten har fått en för-frukost (den hoppade även ljudlöst upp i sängen, plötsligt hörde jag ett smaskande) men jag hade velat göra något produktivt innan jag kraschar
Men om jag egentligen vaknade vid 2, då var ju klockan 2... Ja du hörKlockan var väl egentligen strax efter 4 då