Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog på mina förra helgen när det blåste halv orkan och dottern på lördagen red på Ridskolan iofs i ridhuset men ändå på söndag red i paddock. Sedan åkte de på idag mär jag satt på orienterings tävling i typ 2 h i kylan....... det var skönt med ullstrumpor och vinterskor och varma handskar...Nu undrar jag var mina finns
Jag har varit ute och "trädgårdat" i någon timme och det var i kyligaste laget att ha ofodrade kläder nu. Så jag har burit in vinterstövlarna och ska ställa ut gummistövlarna som steg 1, nästa är att leta fram understället...
Sånt är roligt att seSåg det, kommer ihåg en novemberkåsa som gick här vi satt i en trädkoja och kollade på alla i leran. Så precis ut som de visade mc satt fast i leran i princip bara styret sågs
Det var en folkfest på hög nivå
Jag har svårt att tro att någon åker novemberkåsan utan att gilla det.Sånt är roligt att se
När man själv inte åker sånt.
Djurplågare!!!Katten klagade där på övervåningen. Så jag gick för att titta. Det visade sig vara hunger. Vi - hunden och jag - är på nedervåningen och här är också maten och vattnet. Det är nu åtgärdat.
Det blir nog lite tufft för katten. Han är SMÄLLFET. Har ätit allt han kommit över och jag har fyllt på maten ute. Har ju inte vetat om det är katten, räven eller fåglarna som snott maten. Så tom skål har jag fyllt....
Nu får han måltider.
Stackars lilla djur
Men så söta. Saknar Kolmården nått så fruktansvärt mellan typ 2013-2019 hade vi årskort sedan sa vi hösten 2019 att vi skulle inre köpa nytt kort när det var halva priset för det hade kommit in så mycket annat roligt att göra via orientering och ridskolan. Tur det för 2020 vet vi ju hur det såg ut...Halloween på Kolmården bjöd inte bara på skrämsel. Visa bifogad fil 130835
Jo men jag tittar hellre på när andra får lera upp till öronen. Tur det var dottern och inte jag som orienterade idag. Hon var blöt upp till knäskålen....Jag har svårt att tro att någon åker novemberkåsan utan att gilla det.
Glöm inte FREEDOM friesJo, klyft potatis har vi ocksa ... och French Fries, curley FRIES, samt shoestring FRIES. Det finns sakert fler sorters FRIES sa man vet precis vad det ar och behover inte undra over denna nyhet. Det borde alltsa vara shoestring fries ni talar om. Det ar vad jag valjer nar jag gor poutine.
Hade glömt det!Glöm inte FREEDOM fries
Det där låter illa!Jag fryser! En vinter till i detta svinkalla hus? Näääj!
håll ut, mörkret är bara tillfälligt.Fy. Vintertid imorgon. Jag har nästan aldrig ångrest, men när vintertiden kommer så vet jag att jag kommer må skit. Orken och motivationen försvinner. Mörkret tar alldeles för mycket plats.
Nja. Fyra månader mörker är inte vad jag kallar tillfälligt.håll ut, mörkret är bara tillfälligt.