Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen hemma igen, det var både zkönt och ozkönt, någon åkte hemifrån utan att zätta igång någon värme allz, zå det var izkallt i hela huzet, nu är allt zom kan värma på, element,kamin, luftvärmepump, ugn, zka leta reda på värmefläkten oxå, hutter!
 
Nu undrar jag var mina finns 🤔

Jag har varit ute och "trädgårdat" i någon timme och det var i kyligaste laget att ha ofodrade kläder nu. Så jag har burit in vinterstövlarna och ska ställa ut gummistövlarna som steg 1, nästa är att leta fram understället...
Jag tog på mina förra helgen när det blåste halv orkan och dottern på lördagen red på Ridskolan iofs i ridhuset men ändå på söndag red i paddock. Sedan åkte de på idag mär jag satt på orienterings tävling i typ 2 h i kylan....... det var skönt med ullstrumpor och vinterskor och varma handskar... 👍
 
Katten klagade där på övervåningen. Så jag gick för att titta. Det visade sig vara hunger. Vi - hunden och jag - är på nedervåningen och här är också maten och vattnet. Det är nu åtgärdat.

Det blir nog lite tufft för katten. ;) Han är SMÄLLFET. Har ätit allt han kommit över och jag har fyllt på maten ute. Har ju inte vetat om det är katten, räven eller fåglarna som snott maten. Så tom skål har jag fyllt....
Nu får han måltider.
Stackars lilla djur :D
Djurplågare!!!

Mvh katten
 
Halloween på Kolmården bjöd inte bara på skrämsel. Visa bifogad fil 130835
Men så söta. Saknar Kolmården nått så fruktansvärt mellan typ 2013-2019 hade vi årskort sedan sa vi hösten 2019 att vi skulle inre köpa nytt kort när det var halva priset för det hade kommit in så mycket annat roligt att göra via orientering och ridskolan. Tur det för 2020 vet vi ju hur det såg ut... :D :D:D:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 614
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 192
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp