Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
SÅ irriterande med ytterligare en förkylning... :mad: Men det känns inte som om den blir speciellt allvarlig. Ingen hosta heller, tack och lov. Men det kändes dumt att gå till massören på måndag. Lyckades hitta en ledig tid på fredag, så min högt efterlängtade massage kommer att bli av. Jag bokade den för säkert ett par månader sedan och har sett fram emot den.... :)
 
Insåg just att det ju var i natt klockan ställdes om, inte nästa vecka som jag hade fått för mig. Som om inte 12h nattpass var tillräckligt 😅.
Lustigt nog märkte jag inte när dt ställdes om pä datorn. Men jag knatar runt lite här inne iofs.
Insåg det när jag vaknade och muttrade över att jag alltid måste vakna så tidigt. Men klockan i köket var 7:45. Tänkte till och med att den stannat på något märkligt sätt 😂

SEN gick det upp för mig 😅
 
Insåg det när jag vaknade och muttrade över att jag alltid måste vakna så tidigt. Men klockan i köket var 7:45. Tänkte till och med att den stannat på något märkligt sätt 😂

SEN gick det upp för mig 😅
Det var precis samma jag gjorde. Kollade på köksklockan. Då var den kvart i fem.. Jag tänkte det kan inte stömma, har den stannat igår eftermiddag. Sen gick det upp för mig.

Mina hästar är nog extra hungriga när jag går ut och matar dem strax 😇
 
Blörk, sömnparalys i natt igen. Men superkort. Nytt tema igen som faktiskt fick mig att skratta lite när jag väl kom ur det. :D

Började med att jag låg på sidan så att jag tittade på min kudde. Hjärnan bestämde att det skulle vara massor med spindlar som kröp in i kudden jag låg och stirrade in i. Jag kom halvt ur paralysen med tanken "men... jag är inte rädd för spindlar!"
Varpå jag i stället fick en man som kom över, lutade sig över mig med handen på kudden jag låg och stirrade på och skrek "Vovadod i hohelolvovetote momenonaror dodu momedod dodetot?!" ... på rövarspråket, ja.😅

Sen hoppade katten på min arm och det släppte. :p Kul ändå att hjärnan äntligen hittar på annat än mystisk man står och tittar på dig när du sover eller hundar hoppar över din säng och vill döda dig - sömnparalyser.
 
Tyckte det var snack om att avskaffa det här, men det blev visst inte av :D
Å andra sidan vill jag ha sommartid om vi inte ska byta, och det lär det väl inte bli i så fall....
Jodå det har snackats om det i många år. Vet att det var före 2018 för en person slutade på jobbet 2018 och den pratade om det.
 
Det var precis samma jag gjorde. Kollade på köksklockan. Då var den kvart i fem.. Jag tänkte det kan inte stömma, har den stannat igår eftermiddag. Sen gick det upp för mig.

Mina hästar är nog extra hungriga när jag går ut och matar dem strax 😇
Vi har olika tidszoner i sovrummet. Min klocka var det ingen brådska att ställa om. Sambon skulle jobba så han ville få sovmorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 612
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 190
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp