Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!!!Ser en spökhund ovanpå
Haha, jag ser vad du menar men det är en fläktSer en spökhund ovanpå
Samma härJag vaknade till den sorgliga nyheten att Matthew Perry dött. Friends är min absoluta favoritserie. Det kommer inte kännas likadant att se på den
Tyckte det var snack om att avskaffa det här, men det blev visst inte avMen om jag egentligen vaknade vid 2, då var ju klockan 2... Ja du hör
Insåg det när jag vaknade och muttrade över att jag alltid måste vakna så tidigt. Men klockan i köket var 7:45. Tänkte till och med att den stannat på något märkligt sättInsåg just att det ju var i natt klockan ställdes om, inte nästa vecka som jag hade fått för mig. Som om inte 12h nattpass var tillräckligt .
Lustigt nog märkte jag inte när dt ställdes om pä datorn. Men jag knatar runt lite här inne iofs.
Det var precis samma jag gjorde. Kollade på köksklockan. Då var den kvart i fem.. Jag tänkte det kan inte stömma, har den stannat igår eftermiddag. Sen gick det upp för mig.Insåg det när jag vaknade och muttrade över att jag alltid måste vakna så tidigt. Men klockan i köket var 7:45. Tänkte till och med att den stannat på något märkligt sätt
SEN gick det upp för mig
Jodå det har snackats om det i många år. Vet att det var före 2018 för en person slutade på jobbet 2018 och den pratade om det.Tyckte det var snack om att avskaffa det här, men det blev visst inte av
Å andra sidan vill jag ha sommartid om vi inte ska byta, och det lär det väl inte bli i så fall....
Vi har olika tidszoner i sovrummet. Min klocka var det ingen brådska att ställa om. Sambon skulle jobba så han ville få sovmorgon.Det var precis samma jag gjorde. Kollade på köksklockan. Då var den kvart i fem.. Jag tänkte det kan inte stömma, har den stannat igår eftermiddag. Sen gick det upp för mig.
Mina hästar är nog extra hungriga när jag går ut och matar dem strax
Japp. Min telefon, min dator och min klocka säger att tiden just nu är 7:25. Det är bara i bilen som jag behöver ändra. Och precis som VARJE gång kommer jag att behöva dra fram instruktionsboken. Jag lär mig aldrig...Same fråga varje år.
Är klockan nu 07:23?
Vilken trevlig morgon!Dricker te och äter chokladtårta.