Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
French toast till frukost :d !
Har redan hunnit beställa en klänning (Cellbes festklänning Wilma i petrolblå/svart, om någon är intresserad). Som vanligt hålls tummar för att den ska passa. Jag ligger på ca storlek 44, och klänningen ser rätt rymlig ut i modellen, så förhoppningsvis funkar 42/44 :up: !
 
Bukedoktorn - jag har fått röda utslag över hela kroppen såhär oå kvällskvisten. de kliar lite, men helt uthärdligt i nuläget.
Någon som har en idé om vad det kan vara och hur jag bör hantera det?
Spontant känns det som en allergisk reaktion, men jag har inget nytt i min miljö? Det enda som ändrats är att jag kört en luftfuktare ett par timmar, men det känns långsökt.
Sånt har jag ofta. Ät allergitabletter. Fick gå t läkare för det också för stod inte ut en gång men då var det mer allergi-tabletter (fast annan sort). De sa inte krämer! Krämer gör det generellt värre så aldrig kräm på sånt.
 
Har sovit länge nu på morgonen, men vaknat 3000 gånger i natt som vanligt. Var ute med spionen men han hade ovanligt bråttom in i dag, drog som tusan, när jag kom in rusade han till sina två leksaker och visste inte vilken han skulle bära omkring med :D Vad rolig han är ibland, han ville leka med sina nya saker ju! :D

Maten kommer om en halvtimme cirka, och så tänkte jag sätta igång både diskmaskinen och tvättmaskinen en runda i dag. Vet inte vad jag ska ha till middag i dag, har fisk och pommes från i går till lunch i alla fall. Någon form av kycklinggryta kanske? Eller kalops? har både kyckling och grytbitar i frysen. Får se vad det blir, är sugen på raggmunk men har inte det hemma...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 619
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 194
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 906
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp