Precis. Strips funkar i Micro om man har rester inte pommes.För mig är strips de tunnare med rak kant och pommes de lite tjockare med räfflor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Strips funkar i Micro om man har rester inte pommes.För mig är strips de tunnare med rak kant och pommes de lite tjockare med räfflor.
Kompisar Da ar @_Elly_ och jag lika fragande fortfarande och ingen forklarar vad det ar.
Hittade min tidigare på marketplace. Liten privat firma. Nuvarande är större o krävdes köpoäng.Hur hittar man nånstans att bo? Och hur hittar man seriösa hyresvärdar? Kvällens fundering.
Sånt har jag ofta. Ät allergitabletter. Fick gå t läkare för det också för stod inte ut en gång men då var det mer allergi-tabletter (fast annan sort). De sa inte krämer! Krämer gör det generellt värre så aldrig kräm på sånt.Bukedoktorn - jag har fått röda utslag över hela kroppen såhär oå kvällskvisten. de kliar lite, men helt uthärdligt i nuläget.
Någon som har en idé om vad det kan vara och hur jag bör hantera det?
Spontant känns det som en allergisk reaktion, men jag har inget nytt i min miljö? Det enda som ändrats är att jag kört en luftfuktare ett par timmar, men det känns långsökt.
Jag med! @HippocampusJag hittade min på Blocket
Jag har iaf mitt på mig. Det låg i garderoben...Funderar på vart mitt underställ är
Påminner mig om när vi hade en Ibiza, trots lägsta sitthöjd så satt man fast med hjässan i taket. Som tur var behövde jag inte köra den ofta.Alltid lika roligt att se när långa män sätter sig i min bil och kör den. Har en mycket liten bil, så blir en fin kontrast.