Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkt buss med en synpedagog från synmottagningen i dag så nu kan jag ta mig till ett köpcenter här. Blev två leksaker till spionen på Arken Zoo faktiskt och insåg att City gross kan vara en bra affär att handla i för de har HUVUDSALLAD som jag inte hittat någon annanstans här innan.........

Hem och kikade igenom inställningarna på min tvättmaskin och fick veta att en inställning inte fungerar.

Promenader med spionen, laga middag, vila pga huvudvärk igen, prata med son, prata med dotter, prata med syster... Nu kväll, äter kantarellchips och dricker lite pepsi och har precis fixat mig en mugg te.
 
Det är en fyrkanthylla från IKEA. Den är alltså tänkt att hänga på väggen. det var ett set med tre olika storlekar. Haft mycket nytta av dem :)
Mycket smart! Ska kolla om jag hittar något sådant! Vill ha lite insynsskydd men har inte så höga blommor. Vad är det för blomma?
 
Åkt buss med en synpedagog från synmottagningen i dag så nu kan jag ta mig till ett köpcenter här. Blev två leksaker till spionen på Arken Zoo faktiskt och insåg att City gross kan vara en bra affär att handla i för de har HUVUDSALLAD som jag inte hittat någon annanstans här innan.........

Hem och kikade igenom inställningarna på min tvättmaskin och fick veta att en inställning inte fungerar.

Promenader med spionen, laga middag, vila pga huvudvärk igen, prata med son, prata med dotter, prata med syster... Nu kväll, äter kantarellchips och dricker lite pepsi och har precis fixat mig en mugg te.
Jaha då vet jag var fu varit. Haha jag hade läst om det köpcentrumet strax efter det hade öppnat. Vi åkte förbi din by och vi stannade för att kolla. Vi kom in i ett precis tomt köpcentrum var bara 2-3 butiker som fanns... haha.
 
Åkt buss med en synpedagog från synmottagningen i dag så nu kan jag ta mig till ett köpcenter här. Blev två leksaker till spionen på Arken Zoo faktiskt och insåg att City gross kan vara en bra affär att handla i för de har HUVUDSALLAD som jag inte hittat någon annanstans här innan.........

Hem och kikade igenom inställningarna på min tvättmaskin och fick veta att en inställning inte fungerar.

Promenader med spionen, laga middag, vila pga huvudvärk igen, prata med son, prata med dotter, prata med syster... Nu kväll, äter kantarellchips och dricker lite pepsi och har precis fixat mig en mugg te.
Kanske vi passerade varandra :rofl: . Var ute nog på samma köpcenter,men besökte utöver City Gross, butikerna Jysk, Dollarstore och EKO :D
 
Jaha då vet jag var fu varit. Haha jag hade läst om det köpcentrumet strax efter det hade öppnat. Vi åkte förbi din by och vi stannade för att kolla. Vi kom in i ett precis tomt köpcentrum var bara 2-3 butiker som fanns... haha.
Jag bor inte i en by :meh:
:laugh:
Det finns väl mer än ett kanske, jag vet inte, är rätt förvirrad vad gäller det, men nu kan jag ta mig till ett av de ställena i alla fall. Jula, ICA och typ Coop ligger på ett annat ställe, vet inte hur man kommer dit utan bil. Eller ja, inte heller med bil heller i och för sig.

Där finns ändå en del affärer, i alla fall numera, men visst är köpcenter kanske att ta i om man är van vid typ NovaLund i Lund eller de i Malmö osv.
 
Kanske vi passerade varandra :rofl: . Var ute nog på samma köpcenter,men besökte utöver City Gross, butikerna Jysk, Dollarstore och EKO :D
Här blev det bara Arken Zoo och Citygross vi var inne i men såg de andra och letade upp hållplatser :)

Men var tusan ligger EKO?

Du hade känt igen mig om du sett mig, den enda här med blindpinne-nästan, har aldrig sett någon annan, än mindre någon med röd och vit pinne :D
 
@Enya Ah! Såg ingen med blindpinne, men ja du ha rätt har inte sett någon direkt häromkring med det. :up:


EKO ligger längst bort , typ mitt emot MAX , öppnades förra veckan.
 
Jag bor inte i en by :meh:
:laugh:
Det finns väl mer än ett kanske, jag vet inte, är rätt förvirrad vad gäller det, men nu kan jag ta mig till ett av de ställena i alla fall. Jula, ICA och typ Coop ligger på ett annat ställe, vet inte hur man kommer dit utan bil. Eller ja, inte heller med bil heller i och för sig.

Där finns ändå en del affärer, i alla fall numera, men visst är köpcenter kanske att ta i om man är van vid typ NovaLund i Lund eller de i Malmö osv.
Jo men det med citygross.se är det jag syftar på. Det går buss vet jag till där jula coop och maxi är. Från början var det med citygross väldigt tomt då jag var där allra första gången men det är typ kanske 10 år sedan.
 
@Enya Ah! Såg ingen med blindpinne, men ja du ha rätt har inte sett någon direkt häromkring med det. :up:


EKO ligger längst bort , typ mitt emot MAX , öppnades förra veckan.
Åhå så man kan alltså gå runt och hitta Max och EKO där... hahaha jaja, vi undersökte med andra ord inte fullt så mycket vi borde ha gjort tydligen! :D Då får jag kolla den affären i dag när jag känner mig modig nog att åka dit igen :)
 
Jo men det med citygross.se är det jag syftar på. Det går buss vet jag till där jula coop och maxi är. Från början var det med citygross väldigt tomt då jag var där allra första gången men det är typ kanske 10 år sedan.
Ja jag hade för mig att det går buss till där jula, Coop och Maxi är men synpedagogen sa att det inte går så bra, utan blir en bit att gå ändå, och rörigt nu när de bygger om. :( Hon sa att jag istället borde använda mig av färdtjänst pga det. Lite synd, jag vill klara mig själv ju, men tja, ett ställe är bättre än inget alls, så får jag se det. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 622
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 201
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 719
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 921
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp