10 bara….Förstår inte alls problemet. Har typ 10 burkar med löste. Man vill ju ha olika smaker att välja mellan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10 bara….Förstår inte alls problemet. Har typ 10 burkar med löste. Man vill ju ha olika smaker att välja mellan.
Just nu...10 bara….
Ja, det kommer med ett förbehåll. Calvin måste in!Problemet är att katterna kan bli sjuka när de äter en död råtta/mus. Och det är svårt att ha sådan koll på en utekatt.
Gärdet var fullsmockat med hjortar när vi åkte hem. Bölade gjorde de också..Kom ut till skytteklubben och konstaterar att nån variant av vilt djur står och lipar åt jägarna. Fullt med djur på gärdet.
Jo jag vet, det blev kontraströntgen idag med, min femte sen maj när hela cirkusen startade.Så känns kontrastvätskan också. Som att man kissar på sig. Märklig känsla.
Hm. Vad är det du gör? För jag måste ha missat helt här.Jo jag vet, det blev kontraströntgen idag med, min femte sen maj när hela cirkusen startade.
Just nu efterkontroller efter att haft ett hematom i buken efter en massiv tumörresektion för en dryg månad sedan.Hm. Vad är det du gör? För jag måste ha missat helt här.
Calvin.är inne!!Ja, det kommer med ett förbehåll. Calvin måste in!
Calvin.är inne!!
Vågade inte tro det. Men när hunden och jag skulle lägga oss låg det en katt i sängen.
Hunden blev överlycklig, så katten drog. Men han har mat vatten och sina tre kattlådor och han har alla sina bekanta gömställen i huset. Ska ta fram Dreamies ur skåpet
Ordningen är återställd
Det är sagt att man ska jobba om man inte är allmänpåverkad.
Jag visar den hänsyn jag kan men sålänge det finns någon i varje klassrum som är förkyld så kan jag inte sjukskriva mig 3 veckor för att jag behöver snyta mig ibland.
Avslutade veckan (jag är ledig på fredagar denna terminen) med ett prov som antagligen inte gick jättebra. Sedan mötte jag en viss person vis busshållplatsen som jag absolut inte vill prata med. Den personen verkade dock absolut vilja prata med mig och försökte starta en konversation i alla fall tre gånger trots att jag inte visade något intresse
Nu en veckas höstlov
Har inte hunnit virka så mycket de senaste veckorna (och har helt ärligt haft ganska dåligt med motivation (och tid) också ), så jag planerar att virka en del
Skulle också behöva fundera ut vad jag vill göra med mitt liv efter sommaren. Jag blir ju faktiskt klar med gymnasiet på riktigt till sommaren. Så ja, jag behöver helt enkelt fundera ut vad jag vill göra med mitt liv då