Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker komma på vad det heter med ett fint ord när en person under en diskussion hela tiden använder sig av "ja men du då" argument. Någon som vet? Alltså när man försöker flytta fokus till något som är kopplat till motparten istället för att diskutera sakfrågan.
 
Alltså, jag är så sjukt klantig 😂 en person svarade på en annons, men jag råkade komma åt en knapp och skickade en gif. Med en gullig hund och budskapet "i love you". 😂😂😂 hon måste tro att jag är ett psykfall. Bjuder på det, det är ju ändå fredag 🤪
 
Jobbat 6-10 och har haft en mage som bråkat så de 4 timmarna kändes långa...hann också med ett möte och sedan hämtat ut paket och handlat. Köpte en matta till vardagsrummet och lite smått på Willys som fattades hemma.

Sitter och vilar min inflammation i bröstben/revben nu. Den börjar stråla ut i axlar och armar så fort jag gör något ansträngande (som tydligen är att handla mat och köra bil) :banghead:

I eftermiddag ska vi bygga banan jag ritat till vårt Halloweenhopp imorgon. Jag får inte bära och tror bara att det är en till utöver mig som kommer upp och fixar ikväll så det blir ju jättekul :meh: Om det inte blir försent ska jag på middag hos familjen efteråt. Gissar att det dock blir egen middagslagning ikväll eller möjligtvis köpa med thaimat hem efter stallet.
 
Försöker komma på vad det heter med ett fint ord när en person under en diskussion hela tiden använder sig av "ja men du då" argument. Någon som vet? Alltså när man försöker flytta fokus till något som är kopplat till motparten istället för att diskutera sakfrågan.

whataboutism?
 
Jacke var suverän som vanligt
Morsan ringde mig om jag kunde köpa ett nytt lysrör till diskbänken
Så sprang in CO och köpte ett. Hoppas på att det är rätt längd..
Sedan in på Hemköp och handla lite matsäck
Sprang förbi Minuten med, på auktionen imorgon i Örebro gäller bara Cash
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 623
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 202
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 929
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp