Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte whataboutism?Försöker komma på vad det heter med ett fint ord när en person under en diskussion hela tiden använder sig av "ja men du då" argument. Någon som vet? Alltså när man försöker flytta fokus till något som är kopplat till motparten istället för att diskutera sakfrågan.
Nu har vi skrivit på de sista pappren och fått nycklarna till vår lägenhet Sitter i bilen. Nu ska vi åka och mäta väggar osv för att se vad vi faktiskt får plats med.
Nu har vi skrivit på de sista pappren och fått nycklarna till vår lägenhet Sitter i bilen. Nu ska vi åka och mäta väggar osv för att se vad vi faktiskt får plats med.
Försöker komma på vad det heter med ett fint ord när en person under en diskussion hela tiden använder sig av "ja men du då" argument. Någon som vet? Alltså när man försöker flytta fokus till något som är kopplat till motparten istället för att diskutera sakfrågan.
Dricker champagne och äter nötter och chips.
Jag gillar inte champagne så jag ska hämta en Coca-Cola.Åh, det låter väldigt trevligt!
Ändrade mig till bubbelvatten.Jag gillar inte champagne så jag ska hämta en Coca-Cola.
Firar mammas 75-årsdag.
Jag kan ta champagne...Jag gillar inte champagne så jag ska hämta en Coca-Cola.
Firar mammas 75-årsdag.