För mig som tar medicin som slår ut immunförsvaret är sånt katastrof.
Det gör att jag får vara hemma då och då pga att andra smittar mig.
Känns orättvist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig som tar medicin som slår ut immunförsvaret är sånt katastrof.
Det är sagt att man ska jobba om man inte är allmänpåverkad.För mig som tar medicin som slår ut immunförsvaret är sånt katastrof.
Det gör att jag får vara hemma då och då pga att andra smittar mig.
Känns orättvist
Fast arbetsvisum till USA är väl näst intill omöjligt?
Så länge vi tar emot förkylda barn på förskolan så resonerar jag som så att jag självklart kan vara på arbetsplatsen också med symtom.Det är sagt att man ska jobba om man inte är allmänpåverkad.
Jag visar den hänsyn jag kan men sålänge det finns någon i varje klassrum som är förkyld så kan jag inte sjukskriva mig 3 veckor för att jag behöver snyta mig ibland.
Ja men precis så.Så länge vi tar emot förkylda barn på förskolan så resonerar jag som så att jag självklart kan vara på arbetsplatsen också med symtom.
Åh det vill jag med se! Vet du hur länge utställningen pågår?Varit på Vandalorum
Visa bifogad fil 130720
Med symptom ja men tar jag Alvedon för att orka med jobbet pga förkylning då skall jag vara hemma...Så länge vi tar emot förkylda barn på förskolan så resonerar jag som så att jag självklart kan vara på arbetsplatsen också med symtom.
Jag tar inte Alvedon för att orka med jobbet.Med symptom ja men tar jag Alvedon för att orka med jobbet pga förkylning då skall jag vara hemma...
Nähä varför Alvedon pga förkylning?Jag tar inte Alvedon för att orka med jobbet.