7 april 2024Åh det vill jag med se! Vet du hur länge utställningen pågår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
7 april 2024Åh det vill jag med se! Vet du hur länge utställningen pågår?
Jag tar alltid Ipren, Alvedon eller treo när jag är förkyld. Har en lindrig förkylning ungefär vartannat år (Nu har jag inte varit förkyld sen innan pandemin) och då tar jag tabletter. Om det bara är en slump eller inte att det stannar med så lite struntar jag i men jag tänker inte chansa att låta bli. Har inte haft feber på 19 år och vill inte ha det heller för då blir jag sjuk på riktigt.Nähä varför Alvedon pga förkylning?
Perfekt, då borde jag hinna. Tack!7 april 2024
Jag är i full gång med planeringen redan för ss på bukeJag har gått in någon slags julfeeling redan. Störande eftersom det ska firas Halloween på tisdag - men också urmysigt!
Har shoppat lite klappar till en Secret Santa jag är med i på annat håll och kan knappt vänta på att dra igång leken här på forumet. Tänk att det är 14nde året jag kör i år - galet ändå!
Försöker dricka vatten innan jag ska åka på datortomografi. Känns som att jag ska kissa på mig
Jag har gått in någon slags julfeeling redan. Störande eftersom det ska firas Halloween på tisdag - men också urmysigt!
Har shoppat lite klappar till en Secret Santa jag är med i på annat håll och kan knappt vänta på att dra igång leken här på forumet. Tänk att det är 14nde året jag kör i år - galet ändå!
Det har vi också men har ändå gift. Det enda som hjälper. Man måste givetvis alltid iaktta största försiktighet. Det finns dessutom flera olika gift som man kan köpa.Jag tror jag vet vilket du menar och det är mycket farligt för katter och hundar att få i sig. @tanten har både katt och hund.
Problemet är att katterna kan bli sjuka när de äter en död råtta/mus. Och det är svårt att ha sådan koll på en utekatt.Det har vi också men har ändå gift. Det enda som hjälper. Man måste givetvis alltid iaktta största försiktighet. Det finns dessutom flera olika gift som man kan köpa.
Förstår inte alls problemet. Har typ 10 burkar med löste. Man vill ju ha olika smaker att välja mellan.Ja men….nu blev det så där…. Kränku kommer ut med sin tekalender…självklart måste jag nu ta ytterligare te hem…trots att hela skåpet är fullt…