Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriver en ohyggligt trist utredning om kamerabevakning. Undrar om den är trist pga mitt juridiska sätt att skriva eller om det bara är ämnet…
Det finns jättebra gift att köpa som privatperson. PMa om du vill ha tips.Suckar lite.
skadedjursföretaget var här. Höll föreläsningar om möss och råttor. Rekommenderade mig att täppa till alla ställen där de kunde ta sig in. (i ett timmerhus med torpargrund, från 1800-talet...)
Verkade inte tro att jag hade råttor eftersom hon bara hittade musbajs. Kanske för att råttorna inte kommit in än och jag städat sedan tidigare säsong.....
Samt utrustade mig med ett gäng fällor i olika storlekar. Inget gift.
Jodå. Jag har gott om fällor sedan tidigare. Jag har haft råttor springande runt fötterna. Slagit ihjäl råttor som fastnat i slagfällorna. Inget roligt jobb.
Uppmanade mig att ringa om det inte hjälpte.
Känns lite hopplöst. Fällor har jag själv, och allt det hon föreläste om vet jag redan. Så varför kom hon hit?
Ha! Det skulle förmodligen hjälpa dock…Vi har ju förslagit att skriva sådant där på vers... @Lillgrådis har ju kommit med några fantastiska formuleringar
En natt av knappt någon sömn p.g.a. orolig matte kollar till sjuk häst och när hon inte kollar till så oroar hon sig ifall hon ska kolla till igen. Så nu ska jag efter lite utförda jobbuppgifter köra till ica och unna mig mat och energidryck.
Hon är mycket piggare, tempade ute i hagen nu och då var det ingen feber alls.Energidryck är inget bra att unna sig om man är rädd om sig . Hur mår hästen?
Hon är mycket piggare, tempade ute i hagen nu och då var det ingen feber alls.
Ätit lite snällmat, mådde lite mindre illa precis innan, nu mår jag jätteilla
Hoppas det går över snart!
Möjligtvis och förmodligen. Efter mina 5 månader med psykolog mår jag dock väldigt mycket bättre på jobbet. Har ju även fått mycket bättre arbetsuppgifter och trivs egentligen rätt bra förutom ett rötägg som förstör allt då...Har du funderat på om din kropp har börjat säga till dig att din arbetssituation är ohållbar? Ofta är det fysisk sjukdom, lite obestämbart, som är första tecknet på att något är fel.
Jag tror jag vet vilket du menar och det är mycket farligt för katter och hundar att få i sig. @tanten har både katt och hund.Det finns jättebra gift att köpa som privatperson. PMa om du vill ha tips.