Idag medarbetarsamtal. Har bara hunnit förbereda mig till hälften! Men har 30 min på mig o förbereda resten sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men sjukskriv dig? Kroppen får ju ingen chans att läka när den inte får vila och när den får massa piller som tar bort syntom men inte orsak. Då tar det bara längre tid. Tar lång tid ändå haft mitt sen 22 sep o fick efter 3 veckor kontakt med VC som sa att det kan ta många veckor och man måste vila. Och inte smitta folk. Jag mådde bra igen förra veckan men nu börjar det bli dåligt igen.Vaknat och insett att jag fortfarande är förkyld. I dag testar jag treo. Har vara sådana Alvedon som ska smälta i munnen och det är vidrigt.
Nu hoppas jag att det snart ger sig för nu är jag trött på det här.
Ska dricka kaffe och äta en macka när jag vaknat till lite.
Skulle aldrig sjukskriva mig när jag kan göra mitt jobb utan problem.Men sjukskriv dig? Kroppen får ju ingen chans att läka när den inte får vila och när den får massa piller som tar bort syntom men inte orsak. Då tar det bara längre tid. Tar lång tid ändå haft mitt sen 22 sep o fick efter 3 veckor kontakt med VC som sa att det kan ta många veckor och man måste vila. Och inte smitta folk. Jag mådde bra igen förra veckan men nu börjar det bli dåligt igen.
Du behöver inte sjukintyg första veckan. Äter man Alvedon mm pga förkylning är man sjuk. Man smittar andra.Skulle aldrig sjukskriva mig när jag kan göra mitt jobb utan problem.
Vi får jobba och det är väldigt många som
går småförkylda.
Tillägg. Jag skulle inte få en tid på vårdcentralen eller sjukintyg för snuva.
det är väldigt många som
går småförkylda.
Vilket är det?Tog precis en bit av mitt finska godis. Det är flera år sen sist jag åt det, men det smakar PRECIS som det ska
Jag vet att jag är smittsam. Jag äter Alvedon för att erfarenheten är att det aldrig blir riktigt illa.Du behöver inte sjukintyg första veckan. Äter man Alvedon mm pga förkylning är man sjuk. Man smittar andra.
JaOch därför går förkylningen rundgång i en halv evighet.