Började jobbet hemifrån idag och åkte till grannstan direkt istället för att skrapa fram min bil, in till stan och värma upp lastbilen för att sen åka förbi hemma till grannstaden, planerar likadant imorgon då jag redan nu vet att jag inte kommer behöva lasta något då heller. Det är roligt att köra lätt lastbil men nu är det "onödig" körning.
Klädde på mig rejält med långkalsonger och resten så blev ju varmt vid butiksarbetet
. Hemma igen blev det lunch med älsklingen och så fick ändå min bil rulla in till stan med (får gå varm idag) eftersom sambon inte fick liv i sin och kunde handla på fm...Slutade med ett gäng affärer och han fick iaf tag på jacka som han tänkt och så köpte vi även bla en trevligt fågelbord och flera fröer utöver talgbollarna
. Passade även på att köpa ett gäng broddar till pållan och trötter och dåligt uppmärksam (rätt dimension och höjd iaf) blev det visst premium
nåja, de har vi inte provat tidigare
.
Känns som inte gjort annat än varit i butiker idag; frontat i 6 samt vart inne lite kvickt i 9 med sambon, 15 butiker idag totalt. Inte konstigt det känns så
.