R
Raderad medlem 68338
Ja ja ja….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nästan säker på att jag läst att såna där inVINtarieliste-appar har rapporterats haft problem med att saldot visar 1 för lite väldigt kort tid efter utförd invintering.
Jag är nästan säker på att jag läst att såna där inVINtarieliste-appar har rapporterats haft problem med att saldot visar 1 för lite väldigt kort tid efter utförd invintering.
Förstår din tvekan. Det är äckligt kallt nu.Om jag skulle få ändan ur och gå och handla. Drar mig för att sticka nosen utanför dörren.
Jag åkte i flera år med en lång spricka i nederkanten, från sida till sida.den går förvisso i nederkant men över hela rutan...
Låt hunden vara!Funderar på om jag ska släpa ut hunden på en promenad Han är inte sugen men jag är rastlös.
Jag borde inte ha kollat
Har precis ätit tacos tredje eller fjärde dagen i rad
Jo, det är mycket möjligt att det skulle funka, men jag har inget sådant hemma. Jag försökte med några av mina egna strumpor men hans ben är så smala att de bara for av....
Hehe får nog med mig sambon iafLåt hunden vara!
Tack för ok backup. Gratis vindrutebyte.den går förvisso i nederkant men över hela rutan...
Vi gick 1 h promenad på förmiddagen i -22 typ. Rejält påklädd och solen i ryggen på vägen hem gjorde att det var varmt. Ja rimfrost i ansiktet men väldigt skönt.Hemma. Jag timed bussen (som tar en minut från min hållplats till nästa där affären ligger) så jag behövde vänta 1 och sedan 2 minuter. Ja, jag tog bussen, så allt som allt behövde jag bara vara ute i kanske fem minuter
Handlat och lyckats stuva in frysta kycklingklubbor i frysen, hade de inte gått in hade jag kunnat lägga dem på balkongen.
Här ullmax strumpor. Tjocka och varma på kroppen underställ sedan vi var ute förut.På fötterna? Vanliga strumpor, raggsockar OCH fårskinnstofflor...