Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, jag tänkte kanske mer om det vore värt att köpa om han har problem med kylan på vintern, inte att det skulle lösa problemet just idag (sorry för otydlig!) :) .
Rackarns! (Jag får upp en bild av strumpor som flyger av tassarna när vovve skuttar i snön :rofl: :heart)
Nä, det brukar inte vara några större problem att promenera i snö, men just nu är det ju så mycket kallare än det brukar vara här...
 
Jag har fyllt på maten till småfåglarna = förlängt snuzze-TVn. 😁

Det är ett himla liv där ute nu. Ett par gråsparvar och två pilfinkar har slagsmål inne i ena buren. (En sån där matare med galler runt så inte kråkorna och skatorna ska sno maten)
Det går nog åt en del mat för att hålla värmen i den här kylan!
 
Det går inge vidare att planera mitt liv 🙄
Jag skulle egentligen möta upp en person i kväll men för en stund sedan berättade partner att han bokad bord och hotellövernattning. På ett ställe vi bort på innan och sen åka skidor imorgon. Han med sina jäkla överraskningar blir snart tokig 😂

Känns att jag gör någon besviken hur jag än gör 🙈
Men det blir nog bra ändå. Partner går alltid först 👌
 
Det går inge vidare att planera mitt liv 🙄
Jag skulle egentligen möta upp en person i kväll men för en stund sedan berättade partner att han bokad bord och hotellövernattning. På ett ställe vi bort på innan och sen åka skidor imorgon. Han med sina jäkla överraskningar blir snart tokig 😂

Känns att jag gör någon besviken hur jag än gör 🙈
Men det blir nog bra ändå. Partner går alltid först 👌
Går din partner alltid först om du planerar att träffa någon annan egentligen? Visst, fint att du väljer honom nu. Men..
 
Det hoppas jag inte! :yuck:
Min sambo åt varma mackor med Kalles kaviar när han var liten. För något år sedan fick han för sig att prova det igen, för att han mindes det som något av det godaste han ätit. Fy. Fan. Vad det stank i huset sen! Jag var dessutom gravid just då och mådde redan illa, så jag var tvungen att gå ut tills han hade vädrat ett bra tag. Inte var det gott heller, sa han. :rofl:
 
Det går inge vidare att planera mitt liv 🙄
Jag skulle egentligen möta upp en person i kväll men för en stund sedan berättade partner att han bokad bord och hotellövernattning. På ett ställe vi bort på innan och sen åka skidor imorgon. Han med sina jäkla överraskningar blir snart tokig 😂

Känns att jag gör någon besviken hur jag än gör 🙈
Men det blir nog bra ändå. Partner går alltid först 👌
Det verkar som om ni har ständiga kommunikationsproblem? Om du redan har planerat något annat med någon annan så kanske det är dags att börja tala om det, när partnern kommer med överraskningar?
 
Snärtade in på byn, tankade bilen, handlade, snärtade hem, rastade hundar, gjort och hystat in en pizza i ugnen.
Allt inom loppet av 1h och 10 minuter, vilket inte är dåligt mtp att jag åkte på en avstämning i snabbkassan :up:

Snart pizzadags, sen kolla igenom bilderna från rastningssvängen och kika herrarnas skidor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
29 786
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 153
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp