Det kan man äta hur många dagar som helst!Har precis ätit tacos tredje eller fjärde dagen i rad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan man äta hur många dagar som helst!Har precis ätit tacos tredje eller fjärde dagen i rad
Äh, det är ju inte ens i närheten av längeHar precis ätit tacos tredje eller fjärde dagen i rad
Min stallkompis har en äldre iphone och har fått ladda den i stort sett hela tiden de senaste dagarna. Så fort hon tar fram den ute så dör den.Lagar mat och ska sen åka till stallet. Funderar på hur jag ska göra med mobilen i kylan, får ha den i bh:n typ
Den dog förut vid -10…
Jag har aldrig upplevt att Samsung har problem med kyla heller.Min stallkompis har en äldre iphone och har fått ladda den i stort sett hela tiden de senaste dagarna. Så fort hon tar fram den ute så dör den.
Min Motorola verkade inte bry sig om att vara ute och fota hästar i -20
Min stallkompis har en äldre iphone och har fått ladda den i stort sett hela tiden de senaste dagarna. Så fort hon tar fram den ute så dör den.
Min Motorola verkade inte bry sig om att vara ute och fota hästar i -20
Jag har aldrig upplevt att Samsung har problem med kyla heller.
Det kan man äta hur många dagar som helst!
Jag har aldrig upplevt att Samsung har problem med kyla heller.
Rastlös... Det är fortfarande -13ish och jag vill ut och gå. Och hunden vill också. Men jag tror inte att det kommer att funka särskilt bra med hans fötter. Igår gav jag med mig och tog ut honom. Vi hann inte långt förrän han visade att det var så kallt att det gjorde ont...
Jo, det är mycket möjligt att det skulle funka, men jag har inget sådant hemma. Jag försökte med några av mina egna strumpor men hans ben är så smala att de bara for av....Skulle "tossor" (tofflor/skor/skydd för tassarna - jag vet faktiskt inte vad de heter egentligen ) funka för honom? Eller det kanske ni redan testat, det var bara en tanke.
Jag har en ganska ny iPhone ett år gammal. Min förra och den innan den dog DIREKT det blev för kallt eller för varmt.Det kan vara så att jag har en iPhone
Jo, det är mycket möjligt att det skulle funka, men jag har inget sådant hemma. Jag försökte med några av mina egna strumpor men hans ben är så smala att de bara for av....