athena_arabians
Trådstartare
kan man köra med sånt? behöver åka långt på tisdag...
Så länge du ser är det ingen fara. Jag har haft en sådan spricka över vindrutan i jobbilen i flera år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan man köra med sånt? behöver åka långt på tisdag...
Bättre än väntat! Inget uppenbart kaozz… men jag borde kanske avsmaka ngt årgångsvin?
men den kan inte "explodera"? Jag tycke jag såg ett stenskott för ett tag sen men själva sprickan har hänt nu när bilen varit varmt och så har det varit kallt ute. Men det kan inte bli värre då?Så länge du ser är det ingen fara. Jag har haft en sådan spricka över vindrutan i jobbilen i flera år...
Det tycker jag. Tänk om det hänt något med vinerna i kylan?! Det är ju en välgärning gentemot din bror att kolla ordentligt menar jag
men den kan inte "explodera"? Jag tycke jag såg ett stenskott för ett tag sen men själva sprickan har hänt nu när bilen varit varmt och så har det varit kallt ute. Men det kan inte bli värre då?
Har inte vindrutor nån slags egenskaper/behandling/whatnot som gör att det är väldigt svårt att krossa dem?
Tycker man ser folk som kör omkring med stora sprickor då och då utan att det bekymrar dem.
@Hippocampus du har inte glasförsäkring på bilen?
är bara rädd att den liksom ska ramla in/ut när man körHar inte vindrutor nån slags egenskaper/behandling/whatnot som gör att det är väldigt svårt att krossa dem?
Tycker man ser folk som kör omkring med stora sprickor då och då utan att det bekymrar dem.
jo men finns ingen verkstad som har tid på 2 veckor.Har inte vindrutor nån slags egenskaper/behandling/whatnot som gör att det är väldigt svårt att krossa dem?
Nä det kan jag inte tro att du behöver oroa dig för.är bara rädd att den liksom ska ramla in/ut när man kör
Vi har haft en lodrät spricka på vindrutan sedan vi köpte bilen, vilket var någon gång innan 2016. Sprickan är längst bort till höger, och stör alltså inte sikten alls. Den har inte blivit värre under alla dessa år...men den kan inte "explodera"? Jag tycke jag såg ett stenskott för ett tag sen men själva sprickan har hänt nu när bilen varit varmt och så har det varit kallt ute. Men det kan inte bli värre då?
Nä det kan jag inte tro att du behöver oroa dig för.
På sin höjd kan väl sprickan växa till sig om du har otur.
Beror på.kan man köra med sånt? behöver åka långt på tisdag...
Det så det var med King Caben, en mindre spricka först som spridit sig.
Samma för oss och vår bil.Jag kan tillägga att de aldrig sagt ett ljud om den på besiktningen heller.