Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, vi skulle ju inte det! För igår sa jag glatt att jag skulle åka ut till sköthästen.
Idag inte lika lockande :bag:
-20 i Eskilstuna
IMG_20240106_092653005.jpg


Zinnia hälsar att det är rätt skönt ute, bara man har ordentligt med kläder på sig.
Själv är jag påpälsad som en Michelingumma och tycker att det är rätt ok ändå. Tur att det bara är ett par dagar per år som vi har såhär kallt här nere. :rofl:
Jag är inte avis på alla som upplever -40...
 
-19 grader. Jag är på väg in till stan för att raida apoteket igen :cautious: . Har varit uppe flera gånger inatt pga rethosta som orsakats av att jag inte kunnat andas genom näsan (har nässpray men har använt den 5 dagar i rad nu - rekommendationen är max 7 - och idag är effekten av den nästan noll..den brukar vara väldigt väldigt effektiv.). Nu jäklar ska jag köpa allt jag kommer på för den här nedrans förkylningen - jag är leds och har ingen lust att behöva besöka ett apotek på ett tag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
29 923
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 706
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 153
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp