Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I mellandagarna la jag in en intresseanmälan på en lägenhet i Lund, trots att jag bara har cirka nio månaders kötid hos hyresvärden. Idag fick jag mail om att jag var bjuden på visning :eek: Jag flyttade tilll min arbetsort den 2/1 😅 Men vill hellre bo närmre min familj, så tänkte i alla fall åka och titta på den :)
 
I mellandagarna la jag in en intresseanmälan på en lägenhet i Lund, trots att jag bara har cirka nio månaders kötid hos hyresvärden. Idag fick jag mail om att jag var bjuden på visning :eek: Jag flyttade tilll min arbetsort den 2/1 😅 Men vill hellre bo närmre min familj, så tänkte i alla fall åka och titta på den :)
Självklart ska du det! 🙂
 
Gjorde en paus i studierna och gick några gånger till vedboden, ungkatten nöjde sig med första varvet 😄. Sen blev jag avbruten och fick åka upp till stallet för min och hagkompisens hästar hade hittat en gran som vräkt ner staketet och tagit sig ut och galopperat som galningar! Japp min fjordfröken kan vara riktigt snabb, jag har provat 😉😄. Givetvis drog hon av sig ena framskon... Efter att vi satt upp extra trådar (pulsade i snö och kyla hagen runt) var det gott med glögg ☺️.
Efter ett varv hemma så tillbaka och fixade och tog in och stackars pållan snubblade till ett par gånger och gled iväg ett par gånger med samma framben innan jag kunde kratsa ur den skodda hoven; en jäkla krater av is trots snösula....🫣.
Kaninerna nattade och extra mycket hö och halm nu när det är 20 minusgrader ute. Nä nu soffhäng en stund med älsklingen och varm choklad och en bok innan läggdags 😴
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
30 148
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 153
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp