Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min beställning från Ikea som ska vara här 16-20 står fortfarande som ”plockas”. Känns stabilt.
Så konstigt med en död uggla i vedboden?Gick till vedbon och såg nåt på marken därinne. Vid första anblicken såg det ut som en hare. Men när jag tittade närmare var det en död uggla. Kan inte fåglar så jag vet inte vilken sort
Har aldrig varit så nära en uggla tidigare. vilka fötter de har! såg ut som lurviga kattassar.
Kanske inte så himla konstigt eftersom öppningen in mot gården inte har någon dörr. Öppningen är flera meter bred så det är inga bekymmer att flyga in. Det är mer av skjul än bod.Så konstigt med en död uggla i vedboden?
Här finns bilder och beskrivningar på många olika ugglor:
https://www.land.se/djur-natur/ugglor-i-sverige-sa-kanner-du-igen-dem/
Sjukt bra start av Sverige i hockeyn. Jinxar jag det nu?
Sjukt bra start av Sverige i hockeyn. Jinxar jag det nu?
Jag fick paket av hemtjänsten idag! De tömmer min postlåda. En bok och en hårtrimmer. Ser fram emot att kapa kalufsen, så nu ligger manicken på laddning. Minns inte när jag klippte mig sist.Ser finalmatchen i junior-VM () och inväntar hemtjänst och paket. Dock så har inte "Lastad på bil, utkörning påbörjad"-statusen kommit upp så gissar att Postnord kommer att ändra leveransdatumet till måndag.
Jag fick paket av hemtjänsten idag! De tömmer min postlåda. En bok och en hårtrimmer. Ser fram emot att kapa kalufsen, så nu ligger manicken på laddning. Minns inte när jag klippte mig sist.
I onsdags fick jag ett foto i PostNordappen på ett paket och min brevlåda, som leveransbevis. Igår fanns dock inte paketet där så jag ringde avsändaren som skulle posta en ny. Idag hade tydligen paketet dykt upp igen. Virrig brevbärare? En bra bok, som dessutom passar i bokbingot på inte mindre än tre rutor (fyra med valfritt-rutan).
Hoppas du får ditt paket!
Ja, nu är det amerikanska ledningsmålet bara en fråga om när!