Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han Àr sÄ vansinnigt göllig!@Ninnurur Fin gul!
Nej, han Ă€gs av en kompis vars liv kommit i vĂ€gen sĂ„ hon frĂ„gade om vi vill lĂ„na. Och inte kan man sĂ€ga nej till honom? A och han passar sĂ„ bra ihop ocksĂ„!@Ninnurur Ăr han er? (Nyfiken och har inte riktigt hĂ€ngt med pĂ„ sistone.)
Nej, han Àgs av en kompis vars liv kommit i vÀgen sÄ hon frÄgade om vi vill lÄna. Och inte kan man sÀga nej till honom? A och han passar sÄ bra ihop ocksÄ!
Mina förÀldrar hade deras skaljul, det var mums!PÄ vÀg in till stan för att leta efter medicin till halsen (vÀldigt irriterade slemhinnor vilket leder till rethosta..), och hÀmta lyxmiddag (vi har bestÀllt en fredagspÄse frÄn fiskhandlaren i saluhallen ).
Vi har sagt sen jag kom frÄn sjukhuset i början av oktober att tvn mÄste göras ren. Det kanske hÀnder innan sommaren om vi har turGjorde precis rent laptopskÀrmen. Nog för att jag gjorde det just pga att den sÄg skitig ut, men ehm... Jag borde nog göra det oftare Jösses vilken skillnad det blev!
En lite Àldre slÀkting kunde inte förstÄ hur hen fick sÄ mycket spam (alltsÄ extrema mÀngder) dÄ hen "bara fyllde i sin mejladress pÄ alla stÀllen pÄ nÀtet dÀr det fanns nÄgot intressant."Jag har precis Àgnat en timme Ät att hjÀlpa min mamma som blivit scammad. Hon hade fÄtt ett spam pÄ mejlen, som hon inte fattade var spam, om att hennes mejl hade blivit hackad och att de skulle hjÀlpa henne. Givetvis hade hon lÀmnat ut alla möjliga uppgifter, telefonnummer, personnummer, koder och gud vet vad.
Jag fick förklara för henne att det var det som var sjÀlva bedrÀgeriet. Vi HAR pratat om det och hon vet om att det finns internetbedrÀgerier, men ÀndÄ ringde ingen klocka.