Vaken sedan klockan tre på grund av tankar som far runt i huvudet. Lika bra att gå upp nu och äta frukost, lär somna en stund på soffan sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du har halvdag borde du ha fyra timmars arbetsdag? Det ska inte gå på din flex?Idag är det bara halvdag! Visst, det tar på flexen men man får gå hem vid lunch. Det tänker jag göra. Har flex så det räcker ändå.
Tänker börja om en halvtimme. Fram tills dess är det navelludd som gäller.
Haha GÖTT!!! Det hade kanske förklarat ilningarna i tänderna
Precis. Så hade jag det när jag arbetade som admin.Om du har halvdag borde du ha fyra timmars arbetsdag? Det ska inte gå på din flex?
Vi får flexa ut tidigare utan chefs godkännande. Arbetstiden är fortfarande till fyra, halv fem.Om du har halvdag borde du ha fyra timmars arbetsdag? Det ska inte gå på din flex?
Aha, konstigt avtal.Vi får flexa ut tidigare utan chefs godkännande. Arbetstiden är fortfarande till fyra, halv fem.
Kanske det. Så är det för hela kommunen.Aha, konstigt avtal.
Usch ja det enda gången jag spytt som vuxen var efter någon rävblandning som nog kan ha bestått av de två ingrediensernaIlningar i själen snarast... BOB saft kan vara något av det otäckaste som skapats av kemikalier Min inställning kan dock vara en aning färgad av grogg på BOB Apelsin och hembränt, den var populär på lantbruksskolan...
Om du har halvdag borde du ha fyra timmars arbetsdag? Det ska inte gå på din flex?