En 9-rätters-middag med olika löjromsrätter . Till efterrätt kanske löjromspanacotta eller löjromsglass?Du kan inte tänka dig att ordna en liten bjudning i form av en buketräff där det bjuds på..... Wait for it.... Löjrom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En 9-rätters-middag med olika löjromsrätter . Till efterrätt kanske löjromspanacotta eller löjromsglass?Du kan inte tänka dig att ordna en liten bjudning i form av en buketräff där det bjuds på..... Wait for it.... Löjrom?
Nu tycker jag ni är taskiga när jag blankat massor av löjromsaktier. Otillbörlig marknadspåverkan!En 9-rätters-middag med olika löjromsrätter . Till efterrätt kanske löjromspanacotta eller löjromsglass?
Jag hade +7 igår och sov som en prinsessa, men jag är rädd att elementet fryser om det blir kallare
Vi har ett jättebra, välisolerat hus, men när det är -30/35 i tre dygn i sträck uppstår vissa problem. Var ändå +17,5 på nedervåningen nu, så helt okej med tanke på väderleken.
Insider trading, serru!Nu tycker jag ni är taskiga när jag blankat massor av löjromsaktier. Otillbörlig marknadspåverkan!
Känner att jag är glad att ja numera bor i södra delen av Norrland. Å slipper (förhoppningsvis) dessa längre köldknäppar numera.
Jag hade frusit ihjäl
Nu är det nästan tropisk här inne, +11,8 så nu drar vi ner effekten på elementetNi får göra som i gamla tider och flytta ner till köket och 'kammaren' och stänga ner resten av huset för att bevara värmen
Jag hade frusit ihjäl!Nu är det nästan tropisk här inne, +11,8 så nu drar vi ner effekten på elementet
Varje gång du skriver att du dricker BoB så ser jag framför mig hur du dricker blandsaft till din löjrom.Mmmmmm… helvetet vad gött. Föll för frestelsen och tog ett glas BoB också. Gifte sig fint med löjrommen!
Varje gång du skriver att du dricker BoB så ser jag framför mig hur du dricker blandsaft till din löjrom.
Det här påminner mig om den här bilden som togs på mig vid tältsovning på lajv (för en halv livstid sedan.).Jag hade frusit ihjäl!
Jag fryser som bara den i vårt hus. Vi har typ 19 grader. Min elfilt är livräddaren!
När en kompis som flyttade till Luleå skulle gifta sig åkte vi upp ett gäng. Vi var några som delade sovrum då. Till mig, den ökända frysorten, hade de bäddad längst in mot ett varmt element. De hittade mig med alla kläder, min jacka, mössa och en handduk som extra värme utöver det täcke och filt jag tilldelats. Övriga sov i t-shirt och ett täcke utan problem. Det blev ett foto som fick fin hedersplats i bröllops-foto-boken sen.
I ditt hus hade jag nog avlidit trots kläder/mssa/etc.
Nu har dom äntligen bärgat allt/alla på E20, kan dom nu bara flytta lastbilen i backen in mot Tollarp, så kan jag äntligen få handlat,det börjar bli lite tunt här o där.
Har heller inget smärtstillande, så apoteket är prio 1
Ja ,någon eller några kommer få en del skit för den tabben, med rätta.Herregud vilken tid det tog! Blev inte ens mycket vallar hos hästen i Flyinge denna gången.