Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Få kommer ihåg hur revolutionerande Soldier Blue var när den kom. Det var nästan den första som inte var 'indians and cowboys' med heroiska vita män som sköt primitiva och blodtörstiga rödskinn. En av mina favoritsånger.


Det gjordes några riktigt bra western filmer på 1970-talet, McCabe & Mrs. Miller är en annan som är mycket sevärd.
Ja, mamma har pratat om den bland annat och att den var en av de otäckaste filmer hon sett, så tänkte att jag måste se den.
 
Kvällshäng med dogsen. Har tagit ledigt imorgon. Kände jag behövde det
20240104_211609.jpg
 
Fy tusan! Hoppas du får upp värmen snart
Jag hade +7 igår och sov som en prinsessa, men jag är rädd att elementet fryser om det blir kallare 😅
Jag har inte hängt med men alltså.. de känns som ni inte riktigt har ett hus gjort att bo ute 🙈 fölåt
Vi har ett jättebra, välisolerat hus, men när det är -30/35 i tre dygn i sträck uppstår vissa problem. Var ändå +17,5 på nedervåningen nu, så helt okej med tanke på väderleken. 😊
 
Jag hade +7 igår och sov som en prinsessa, men jag är rädd att elementet fryser om det blir kallare 😅

Vi har ett jättebra, välisolerat hus, men när det är -30/35 i tre dygn i sträck uppstår vissa problem. Var ändå +17,5 på nedervåningen nu, så helt okej med tanke på väderleken. 😊
Känner att jag är glad att ja numera bor i södra delen av Norrland. Å slipper (förhoppningsvis) dessa längre köldknäppar numera. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
53 54 55
Svar
1 087
· Visningar
30 709
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 156
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp