Det gör INTE jag men det vore kul att få en chans att tvåla dit dom.Jag med! Hade varit kul att möta Finland i final. Av någon anledning förlorar jag hellre mot dem än USA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör INTE jag men det vore kul att få en chans att tvåla dit dom.Jag med! Hade varit kul att möta Finland i final. Av någon anledning förlorar jag hellre mot dem än USA.
Ja, mamma har pratat om den bland annat och att den var en av de otäckaste filmer hon sett, så tänkte att jag måste se den.Få kommer ihåg hur revolutionerande Soldier Blue var när den kom. Det var nästan den första som inte var 'indians and cowboys' med heroiska vita män som sköt primitiva och blodtörstiga rödskinn. En av mina favoritsånger.
Det gjordes några riktigt bra western filmer på 1970-talet, McCabe & Mrs. Miller är en annan som är mycket sevärd.
Det gör INTE jag men det vore kul att få en chans att tvåla dit dom.
Jag tror vi blir de som blir tilltvålade oavsett vem som vinner
Jag tror målvakten kommer bli avgörande. Finland har ju en grym målis. Förhoppningsvis kan Hugo Hävelid fortsätta sitt fina spel. Jag tar för givet att han står i finalen.
Det tror jag också! Men det är inte över förrän det är över!Jag tror vi blir de som blir tilltvålade oavsett vem som vinner
Har du hållit ut hela dagen hittills ???Nej men om man skulle ta sig lite löjrom kanske?
Har du hållit ut hela dagen hittills ???
Fy tusan! Hoppas du får upp värmen snart+5,2 i sovrummet, -33 ute. Ger härmed upp och ställer in ett el-element
Jag har inte hängt med men alltså.. de känns som ni inte riktigt har ett hus gjort att bo ute fölåt+5,2 i sovrummet, -33 ute. Ger härmed upp och ställer in ett el-element
Jag hade +7 igår och sov som en prinsessa, men jag är rädd att elementet fryser om det blir kallareFy tusan! Hoppas du får upp värmen snart
Vi har ett jättebra, välisolerat hus, men när det är -30/35 i tre dygn i sträck uppstår vissa problem. Var ändå +17,5 på nedervåningen nu, så helt okej med tanke på väderleken.Jag har inte hängt med men alltså.. de känns som ni inte riktigt har ett hus gjort att bo ute fölåt
Känner att jag är glad att ja numera bor i södra delen av Norrland. Å slipper (förhoppningsvis) dessa längre köldknäppar numera.Jag hade +7 igår och sov som en prinsessa, men jag är rädd att elementet fryser om det blir kallare
Vi har ett jättebra, välisolerat hus, men när det är -30/35 i tre dygn i sträck uppstår vissa problem. Var ändå +17,5 på nedervåningen nu, så helt okej med tanke på väderleken.
Du kan inte tänka dig att ordna en liten bjudning i form av en buketräff där det bjuds på..... Wait for it.... Löjrom?Nej men om man skulle ta sig lite löjrom kanske?
Jag hade frusit ihjälJag hade +7 igår och sov som en prinsessa, men jag är rädd att elementet fryser om det blir kallare
Vi har ett jättebra, välisolerat hus, men när det är -30/35 i tre dygn i sträck uppstår vissa problem. Var ändå +17,5 på nedervåningen nu, så helt okej med tanke på väderleken.
Inte fullt lika krispigt utomhus här, men klart behagligare innetemp+5,2 i sovrummet, -33 ute. Ger härmed upp och ställer in ett el-element