Japp har 1-12.. utom tv10. Duger mer än gott åt mig de.
Lovar att inte skylla på dig om du kollar å de blir ett silver.
Vet inte om jag vågar kolla Hur kan man bli så upphetsad över en junior hockey match?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp har 1-12.. utom tv10. Duger mer än gott åt mig de.
Lovar att inte skylla på dig om du kollar å de blir ett silver.
Du får gärna hoppa över att titta på finalen.Ah, då har du tv 6? Där kanman se matchen vet jag, men jag streamar bara och då måste det bli viaplay. Men svt visar finalen så det är lugnt. Hmm, undrar om jag vågar titta, varje gång jag tittar så går det åt skogen och de spelar uselt.
Ja bättre i period ett och två och riktigt bra i sista.Idag spelade de mycket bättre än mot Schweiz!
Väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan skicka in middagen.
Jag kör ju diesel och det priset är ju 10-11 kronor lägre än vad det har varit som högstTagit oss iväg hemifrån idag, handlat lite och for införbi dollarstore för att se om de fått in odlingsgrejerna ännu. (Det hade de inte.)
Passade på att tanka fullt i bilen nu när bensinpriset är lågt. Skönt att inte bli helt ruinerad, det gör verkligen en stor skillnad på min ekonomi när bensinpriset ligger runt 17kr istället för 23kr… blir ändå en skillnad på 700-1000kr/mån. Pengar jag mycket hellre lägger på annat.
… till exempel odlingsgrejer.
/mvh råkat-klicka-hem-både-tunnel-dahlior-och-fröer-för-alldeles-för-mycket-pengar
Fast personalen brukar väl inte gå hem när et stänger? Det tar tid att stämma av kassan, kolla sånt som inte går att göra under öppettiden och larma?Är sjukt irriterad över att bli klagad på när det överhuvudtaget inte mitt fel.
Jag bestämmer inte arbetstiderna på extrajobbet.
Så att det förväntades att jag skulle jobba en timme mer än det stod på öppettider och schema hade jag ingen aning om.
Men nu släpper jag det och arbetar vidare med mitt ordinarie jobb.
Vill bara tipsa om konsistenser som kul fält för variation om smaken strular.Hemma, ljuvligt när man har en varm fårskinnspäls och vinterkängor. Så vackert och vitt med virvlande snöflingor. Det ligger något i att det inte finns dåligt väder bara dåliga kläder
Handlade på vägen hem, kände mig som en student som köpte flerpack snabb ramen nudlar med rabatt. Men det är precis lagom till middag med några knäckebrödsmackor. Och så länge jag inte kan smaka eller lukta så är det inte värt att äta något gott.
Här var det kö idag...Hade oxå tänkt tanka idag men 1 dom har höjt med 30 öre redan och sen så kommer jag varken ur byn eller ut på E22 då den ff är avstängd
Har du något finger kvar?Mitt eget fel, Megara fick smaka lite leverpastej på ett finger, och nu är hon rabiat
Har du något finger kvar?
Jo men fortfarande tycktes det att jag skulle ha jobbat och haft öppet en timme till. Trots att öppettiden och tiden på schemat sa annat.Fast personalen brukar väl inte gå hem när et stänger? Det tar tid att stämma av kassan, kolla sånt som inte går att göra under öppettiden och larma?