Jag har provat både det och mask men det blir bara fuktigt och ännu kallare.Vira in ansiktet med halsduk så bara ögonen sticker fram. Jag promenerade just 6.8 km i 33 minus. Frös ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har provat både det och mask men det blir bara fuktigt och ännu kallare.Vira in ansiktet med halsduk så bara ögonen sticker fram. Jag promenerade just 6.8 km i 33 minus. Frös ingenting
Så länge flaskorna inte fryser - is. Så är det nog ingen större fara.Jag åker till bushen imorgon. Ska elda och jobba därifrån en vecka. Mkt oroad över vinkällaren givet de kylslagna temperaturerna. Min bror är ännu mer oroad eftersom han fyllt större delen av vinkällaren samt att han också noterat att mätaren (termometern) han är uppkopplad mot är kaputt
Men varför?Jag har gjort klart det mesta jag behövde göra i dag.
Ska titta på hästvideos medan jag sitter av resten av tiden, och boka en massage. Allt detta sabla hostandet har gjort så att hela övre ryggen och nacke+axlar är jättejättearga
Ska testa att springa lite efter jobbet. Kort, långsamt och inomhus på löpband så jag inte får för mig att göra några vippomspel. Hoppas lungorna inte får frispel!
Så länge flaskorna inte fryser - is. Så är det nog ingen större fara.
Och att övrig konstruktion är intakt. Tex inte rasar på flaskorna
Min granne har en vinkällare och allmänt nördig på viner.Risken är nog tyvärr stor. -39 ute idag tydligen. Oklart hur många minus i vinkällaren dock.
Min granne har en vinkällare och allmänt nördig på viner.
Här har vi inte så låga temperaturer. Nästan minus 40 grader är omänskligt!
Men kan ni inte sätta in en värmefläkt tillfälligt?
Som tröst kan jag säga att det är +1,9 i vår jordkällare, vi har -34! Håller tummarna stenhårt!Risken är nog tyvärr stor. -39 ute idag tydligen. Oklart hur många minus i vinkällaren dock.
Låter bra detJag ska kolla upp allting när jag kommer dit imorgon
Testa hur läget är. Går det inte avbryter man baraMen varför?
Om du inte är bra än?
Nej, du har inte dålig karaktär, du har en beroendesjukdomLåter bra det
Själv har jag ingen vinkällare pga dålig karaktär
Det är nog ingen fara med vin och minus.Så länge flaskorna inte fryser - is. Så är det nog ingen större fara.
Och att övrig konstruktion är intakt. Tex inte rasar på flaskorna
Kanske inte för vinet i sig (?), men få uppskattar ändå glassplitter i sin dryck. Undrar även vad eventuella minusgrader gör med vinets bakteriekultur.Det är nog ingen fara med vin och minus.