Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag åker till bushen imorgon. Ska elda och jobba därifrån en vecka. Mkt oroad över vinkällaren givet de kylslagna temperaturerna. Min bror är ännu mer oroad eftersom han fyllt större delen av vinkällaren samt att han också noterat att mätaren (termometern) han är uppkopplad mot är kaputt 😅
 
Jag åker till bushen imorgon. Ska elda och jobba därifrån en vecka. Mkt oroad över vinkällaren givet de kylslagna temperaturerna. Min bror är ännu mer oroad eftersom han fyllt större delen av vinkällaren samt att han också noterat att mätaren (termometern) han är uppkopplad mot är kaputt 😅
Så länge flaskorna inte fryser - is. Så är det nog ingen större fara.
Och att övrig konstruktion är intakt. Tex inte rasar på flaskorna
 
Jag har gjort klart det mesta jag behövde göra i dag.
Ska titta på hästvideos medan jag sitter av resten av tiden, och boka en massage. Allt detta sabla hostandet har gjort så att hela övre ryggen och nacke+axlar är jättejättearga :cautious:

Ska testa att springa lite efter jobbet. Kort, långsamt och inomhus på löpband så jag inte får för mig att göra några vippomspel. Hoppas lungorna inte får frispel!
Men varför?
Om du inte är bra än?
 
Yay! Sambon hämtar ut både magmedicin och ett paket till mig på väg hem från jobbet. :love:
Jag håller mig hemma resten av dagen. Magskrälle.

Lova var lite busig för en stund sedan och vi lekte i soffan. Sen tog hon leksaken, la sig på sidan, kramade den och snuttade på den och nu har hon somnat så. 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 158
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 171
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp