Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bekymrar mig för om det tåg jag tänkte åka på söndag kommer att gå eller inte, och om det går, kommer returen nästa vecka att bli inställt?

Jäkla vinter jäkla problem
 
RIngt vårdcentralen kring kramp, konstanta förkylningar och min skalp. Fick tid men det lät inte riktigt som att de var supersugna på att ge mig tid.
De svarade med att "men många har varit sjuka mycket förra året, det är så det är bara". Ja jo men säg det till mitt jobb som tjatar om att jag ska kolla upp det för att de tycker jag varit mycket sjuk. :cautious:
 
Skulle gå några av dagens steg ute då det går fortare men -10 kändes som -17 och mitt ansikte värker efter drygt 10 min. Blir så jäkla trött på eländet.
 
SÅ skönt att vinden har lagt sig :) ! Minus 6 grader kändes helt okej på hundpromenaden, och nu är hunden nöjd och glad. Plogbilen har varit här, och jag har varit ute och skottat, så nu tänkte jag snart ta och rasta bilen lite... :)
 
DSC_5630.JPG


Sol här också och -16 (utsikten från mitt sovrumsfönster).
 
RIngt vårdcentralen kring kramp, konstanta förkylningar och min skalp. Fick tid men det lät inte riktigt som att de var supersugna på att ge mig tid.
De svarade med att "men många har varit sjuka mycket förra året, det är så det är bara". Ja jo men säg det till mitt jobb som tjatar om att jag ska kolla upp det för att de tycker jag varit mycket sjuk. :cautious:
Kan du inte vända dig till företagshälsovården? När det nu är jobbet som tjatar menar jag. Företagshälsan är ofta en expressväg in till vård.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 131
· Visningar
31 523
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 904
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 179
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp