Fel av mig. Jag hittade artikeln.Övning? De skall vell plocka loss folk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel av mig. Jag hittade artikeln.Övning? De skall vell plocka loss folk.
Här också !Vi har till och med sol här! Jättefin liten sol som skiner och är härlig.
Ja vi har nån konstig gul lampa här ute med...Vi har till och med sol här! Jättefin liten sol som skiner och är härlig.
Här också !
Mina antikroppblodprover som aldrig kommer svar på, har skickas ner till Uppsala pga de har "finare instrument" där som tydligen (förhoppningsvis) ska kunna visa på vad som felas på den avdelningen
Ptja, läkaren sa att proverna "hakade upp sig" iom att de anlände till Uppsala så än hinner de tappas bortBra att de inte skickat dom till Karolinska, de har ett visst track record av att slarva bort saker
Samma här, fast dubbelt antal minusgraderHär med! Sol och tio minus och vinden har lugnat sig- underbart
Kan du inte vända dig till företagshälsovården? När det nu är jobbet som tjatar menar jag. Företagshälsan är ofta en expressväg in till vård.RIngt vårdcentralen kring kramp, konstanta förkylningar och min skalp. Fick tid men det lät inte riktigt som att de var supersugna på att ge mig tid.
De svarade med att "men många har varit sjuka mycket förra året, det är så det är bara". Ja jo men säg det till mitt jobb som tjatar om att jag ska kolla upp det för att de tycker jag varit mycket sjuk.