Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, så vidrigt. Kan inte ens föreställa mig hur kallt jag hade haft det inomhus med den utomhustemperaturen...
Nja, värmesystemet verkar inte riktigt klara av temperaturer på -30 och kallare så många dagar i rad. så elementen är på max. Även kommunens fjärrvärme läste jag var anpassad för temperaturer ner till -28. Då ska jag tillägga att vi har ett hus med tjocka timmerväggar och bra isolering. Dock tvåglasfönster som släpper igenom en hel del kyla.Kanske korkad fråga då från en som aldrig bott i villa utan bara i lägenheter där hyresvärd/brf bestämmer över värmen: Bor du i ett gammalt hus med dålig isolering eller blir det så kallt inomhus "bara" av att du inte värmer upp mer? Gissar att det kostar en hel del att värma upp hus...
Fittor?Nu gör jag det igen. Läser tråden baklänges istället för från rätt håll. Allt blir ganska osammanhängande
Men sammanfattningsvis handlar det om snö, kyla, löjrom och fittor
Fittor?
Kunde inte låta bli att "kommentera"#1 326
Aha...#1 326
Jag hade fått lämna mitt hyreshus. Det klarar inte ens -10. Läcker som ett såll. Ska bli kul i helgen i -20… men har köpt extra-element nu.Usch, så vidrigt. Kan inte ens föreställa mig hur kallt jag hade haft det inomhus med den utomhustemperaturen...
Passar de på o köra en övning?Jaha, nu tar skåne ut bandvagnarna, folk har suttit fast på E22 sen 9 i morse. med över 300 fordon så kör dom nu all in med allt dom har både från försvar/kommun/räddningstjänst mm
Övning? De skall vell plocka loss folk.Passar de på o köra en övning?