Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit nere och satt på torkskåpet igen. Längtar efter att tvätten ska vara klar så jag kan bädda och gå och lägga mig.
Här stannar det när det anser att tvätten är torr, så om man startar om det så säger det - "Nä, finns ingen fukt".
Och slår av sig.
Senast blev tvätten iaf nästan torr men jag fick hänga upp en del i lägenheten.
 
Hemma, ljuvligt när man har en varm fårskinnspäls och vinterkängor. Så vackert och vitt med virvlande snöflingor. Det ligger något i att det inte finns dåligt väder bara dåliga kläder ;)

Handlade på vägen hem, kände mig som en student som köpte flerpack snabb ramen nudlar med rabatt. Men det är precis lagom till middag med några knäckebrödsmackor. Och så länge jag inte kan smaka eller lukta så är det inte värt att äta något gott.
 
30 min tog det lastmaskinen att röja min in/utfart ,130 hög vall o flera m bred.
Bilden nedan visar en bil som står på vägen en bit bort här (den står alltså inte i diket)
416190109_10232954445302179_1066253225777482315_n.jpg
 
Var ute på 30min promenad tidigare och kände allmänt att det började bli bättre.
Meneh,

Dit hann jag tydligen och nu har jag precis kravlat mig upp till vaket tillstånd efter 2.5 timmar O_o
Några godisbitar medan man försöker bestämma om middag blir fryspizza eller indiskt.
Sjukstuga galore, bara glad att mina smaklökar är vid liv.

Så, tagga middag iaf :D
 
Senast ändrad:
Jag har bara tv genom vanlig antenn. Å jag har kikat på matchen!

Ah, då har du tv 6? Där kanman se matchen vet jag, men jag streamar bara och då måste det bli viaplay. Men svt visar finalen så det är lugnt. Hmm, undrar om jag vågar titta, varje gång jag tittar så går det åt skogen och de spelar uselt.
 
Ah, då har du tv 6? Där kanman se matchen vet jag, men jag streamar bara och då måste det bli viaplay. Men svt visar finalen så det är lugnt. Hmm, undrar om jag vågar titta, varje gång jag tittar så går det åt skogen och de spelar uselt.
Japp har 1-12.. utom tv10. Duger mer än gott åt mig de. 😄

Lovar att inte skylla på dig om du kollar å de blir ett silver. 🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
54 55 56
Svar
1 113
· Visningar
31 158
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 171
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp