VAD ska detta recept bli?!Inte löjrom
Visa bifogad fil 136326
Dök upp i mitt flöde när en bekant delade ett minne
Observera vitlöksmängden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VAD ska detta recept bli?!Inte löjrom
Visa bifogad fil 136326
Köttermometer, det var vad jag skulle köpt idag, suck.
Hystas tydligen bara ihop och äts som det ärVAD ska detta recept bli?!
Vi skall köpa termometer till förrådet så vi ser hur kallt det blir där. Men colan har inte fryst således inte heller öl och övrig alkohol.Köttermometer, det var vad jag skulle köpt idag, suck.
Inte löjrom
Visa bifogad fil 136326
Min visar rätt i rumstemperatur och 90 grader i kokande vatten. Det funkar ju för det mesta men blir besvärligt om man vill gör något exakt.Jag måste köpa en ny eftersom jag tappade min Ikea som fungerade utmärkt i diskvattnet. Den här är underlig men jag stoppade in den ändå.
Jag känner mest bara, vad tillför ens löjrommen?Men HERREGUD. Tur iofs att det endast var 2 matskedar löjrom som förstördes
Min visar rätt i rumstemperatur och 90 grader i kokande vatten. Det funkar ju för det mesta men blir besvärligt om man vill gör något exakt.
Jag känner mest bara, vad tillför ens löjrommen?
14 vitlöskklyftor och 2 tsk sambal. Räkorna måste ju vara enbart för konsistensen och romen som dekoration. Märkligt receptRimlig fråga!
Tveksamt att man uppfattar ngn liten löjroms-smak eftersom det mixas med 14 vitlöksklyftor
Det har jag tror du fick lavendel i dina (både essens och växt)Har du gjort dem själv ?!? Åh . Ska jag försöka komma ihåg! Tror dock inte bad just idag .
Hur? Jag håller bara änden som är i köttet över rinnande vatten och diskar av.Jag har tappat två termometrar, en digital och en analog i diskvatten
Det har jag tror du fick lavendel i dina (både essens och växt)
9 mm här vi tog det nyårsdagen. Ja hittade någon virvel idag som togs.Katten sover på mitt bröst och snusar så himla gulligt i sömnen. Hade det inte varit så mysigt skulle jag begett mig mot sängen.
Provade den nya hårtrimmern och den var sjukt effektiv (vilket var helt enligt beskrivningen)! Det var nog mer än en decimeter som rök. Nu är håret 7 mm. Skönt.