Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det fär är märkligt när saker händer som inte kan hända...Tvättdag idag. Troligen många maskiner. Behöver tvätta lite filtar och dessutom sofföverdragen igen. Eller iaf två, där barnet spillt choklad som han inte får äta i soffan.
Det fär är märkligt när saker händer som inte kan hända...
SMHI har reviderat prognoserna och det ska "bara" bli -22 inatt. Istället för flera nätter - och dagar - med ner till 26.Bara -10 grader idag - otroligt !! Från närmare -24 grader igår morse till detta. Underbart !
Här stämde aldrig klart.se och smhi. Prognoserna visade ALDRIG att jag skulle ha så kallt som det faktiskt blev... Och det var nog väldigt lokalt. Mina föräldrar som bor ett par mil härifrån hade inte över -20 någon gång. Och den morgonen när jag körde till tandläkaren, och startade med -21 grader här, var det inte så kallt någon annanstans på vägen dit.SMHI har reviderat prognoserna och det ska "bara" bli -22 inatt. Istället för flera nätter - och dagar - med ner till 26.
Överväger badhuset med sonen, tänker att det inte borde vara svinmycket folk där såhär tidigt?
Jag har lite mindre tunnare filtar att i soffan lätt att byta och tvättaMkt märkligt.
Det lär dessutom hända igen.
Och igen.
Men jag är vuxen och får äta choklad i soffan
Man kan vända på dom lite så syns det inteFördelen med att vara vuxen! Haken är att en också får tvätta själv efter sig.