Men å andra sidan lär ens omgivning uppfatta den arom av vitlök som omger en i flera dagar efter inmundigandet av den anrättningen.Rimlig fråga!
Tveksamt att man uppfattar ngn liten löjroms-smak eftersom det mixas med 14 vitlöksklyftor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men å andra sidan lär ens omgivning uppfatta den arom av vitlök som omger en i flera dagar efter inmundigandet av den anrättningen.Rimlig fråga!
Tveksamt att man uppfattar ngn liten löjroms-smak eftersom det mixas med 14 vitlöksklyftor
Den överlevde med dubbla stickade vantar på sig i min fickaLagar mat och ska sen åka till stallet. Funderar på hur jag ska göra med mobilen i kylan, får ha den i bh:n typ
Den dog förut vid -10…
Jag trivs väldigt bra i kort hår. Och jag tycker verkligen nästan alla klär i rakat!9 mm här vi tog det nyårsdagen. Ja hittade någon virvel idag som togs.
Jag läste AVrättningen. Men det känns som att rätten blev avrättad av den mängden vitlök. Om inte räkorna redan var döda, hade de dött igen. Flera gånger om.Men å andra sidan lär ens omgivning uppfatta den arom av vitlök som omger en i flera dagar efter inmundigandet av den anrättningen.
Åtminstone håller den alla vampyrer på avstånd!Jag läste AVrättningen. Men det känns som att rätten blev avrättad av den mängden vitlök. Om inte räkorna redan var döda, hade de dött igen. Flera gånger om.
Alltid nåt.Åtminstone håller den alla vampyrer på avstånd!
Säger bara Thermapen. Har revolutionerat min precision i köket, används nästan dagligen. Tål dessutom hyfsat med misshandel.Min visar rätt i rumstemperatur och 90 grader i kokande vatten. Det funkar ju för det mesta men blir besvärligt om man vill gör något exakt.
Gissningsvis håller det även allt folk borta från ens toalettÅtminstone håller den alla vampyrer på avstånd!
Har nu flyttat runt på vinflaskorna och skapat ett par ”hål” här och var. Plåtat ett foto och skickat till brodern som han kommer vakna upp till imorgon