Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara -19 i stallet ikväll. Kändes riktigt avslappnat att ta in efter morgonens -24 då jag gjorde stallet. Fy vad jag frös då.
Alliaria var en fryslort som unghäst och fick vara inpackad i täcken jämt och ständigt. Det gick över efter några år men igår kväll så skakade hon rejält så det blev vintertäcke. Hon klarar sig nog utan nu men det får sitta tills temperaturerna blir lite mer hanterliga.
 
Fantastisk god mat och allting 😍
Det är som små konstverk
IMG_5261.jpeg
 
Vilket härligt vinterväder idag; förvisso rejält kallt men också soligt 😍. När det är så här kallt blir det ju även lite fruset i boxen hos pållan så just nu hade ju en rejäl halmbädd varit mysigare men finns ju en anledning att jag använder spån istället 😅🙃.
Var inte helt fel med lövbiff, pommes, haricot verts, bea och ett glas halloncider till middag och filmkväll; Ufo Sweden som utspelar sig i stan med en glimt av Leons 😍 och nästan bredställ uppför parkeringshuset Spiran 😅 men en bra film 😊. Nu sovtajm 😴mys med bägge katterna hos oss i sängen 🥰.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
29 412
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 692
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp