Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan och funderar på om det verkligen är en bra idé att ge sig ut för att shoppa akvarieväxter idag. Verkar bli allt annat än trevligt väder och om det stämmer kanske det blir kaos på vägarna. Jag måste ut för att shoppa hundmat, men just akvarieväxterna kanske får vänta ändå...
 
Sitter i soffan och funderar på om det verkligen är en bra idé att ge sig ut för att shoppa akvarieväxter idag. Verkar bli allt annat än trevligt väder och om det stämmer kanske det blir kaos på vägarna. Jag måste ut för att shoppa hundmat, men just akvarieväxterna kanske får vänta ändå...
Jag tänker du måste ju ändå ut och handla. Jag skall till jobbet och om jag efter jobbet gör extra saker.
 
Sitter i syrummet och funderar på hur jag vill ha det härinne. Behöver flytta in "kontoret" här så måste möbleras om lite. Framförallt elen blir svår att lösa, har bara ett eluttag och en hel massa elektroniska produkter. Har grenuttag kors och tvärs idag :angel:
 
Sitter i syrummet och funderar på hur jag vill ha det härinne. Behöver flytta in "kontoret" här så måste möbleras om lite. Framförallt elen blir svår att lösa, har bara ett eluttag och en hel massa elektroniska produkter. Har grenuttag kors och tvärs idag :angel:
Vem har inte det? :p :p :p
 
Sitter i syrummet och funderar på hur jag vill ha det härinne. Behöver flytta in "kontoret" här så måste möbleras om lite. Framförallt elen blir svår att lösa, har bara ett eluttag och en hel massa elektroniska produkter. Har grenuttag kors och tvärs idag :angel:
Att sätta upp grenuttag med såna här är himla smidigt, blir helt stabilt och så fäster man sladden med clips på väggen. Allra bäst är såklart att ta ut elektriker och komplettera.
1703750901874.png

https://www.jula.se/catalog/el-och-...orgrenare/grenuttag/grenkontaktsfaste-406000/
 
Jag tänker du måste ju ändå ut och handla. Jag skall till jobbet och om jag efter jobbet gör extra saker.
Jo, men hundmaten köper jag på ett ställe i närheten och för att ta sig dit är det bara små lokala vägar där folk (för det mesta) kör lugnt. För akvarieväxterna ska jag mer in mot stan med livligare trafik och större vägar. Å andra sidan brukar nog snöröjningen vara bättre på just de större vägarna...
 
Får snart försöka ta ett varv ut och kolla vägen så att inga av de träd som hängde igår har knäckts och spärrar vägen. Eftersom det bara är vi på vägen. Vill ju inte missa dagens planerade restaurang- och biobesök med barnaskaran (både vuxna och yngre) för att man inte skulle komma härifrån…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
51 52 53
Svar
1 054
· Visningar
29 750
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 153
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp