Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi mat åt en armé typ. 😅
Sambon var så gullig som beställde morötter till min häst också. Han vill försöka bonda lite med den lite speciella hästen. 😍
Jag fick hjälp att ta hand om hästen idag av stallfolket. Men han såg mig från längst bort i hagen direkt när jag tog ut hundarna på tomten och vallade med sig ”sin ponny” för att hälsa. Hjärtegull! ❤️
 
Har varit ute och handlat till kidsen. Alltså min ungdomsgrupp 😅 Oväntat att jag av alla människor nu är ngn slags frivillig ungdomsledare 😅

Jag köpte ett gäng sällskapsspel och personalen på Akademibokhandeln var väldigt bra. Hen fattade direkt att anpassning (de har IF) inte behöver betyda spel för barn.
Tror jag hittade några riktigt kul spel!

Och nu är jag nojig för att de ska gå vilse och åka bort sig i kollektivtrafiken eller liknande på vägen hit 😅 MEN jag vet att de har fått bra instruktioner och har mitt nummer. Sluta curla, Törnis!!! :banghead: Kanske bra att jag ej har några egna kids :angel:
 
Någon gourmetmiddag blev det kanske inte, men pasta med två sorters ost och rester av julens sallad var en helt okej måltid.. :) Nu eldar jag och funderar på det där badet. Eller om det ska bli en dusch istället? Imorgon får jag nog ta mig in till tätorten och shoppa lite. Jag saknar bland annat lite drycker. Julmusten är slut och bubbelvattnet sjunger på sista versen... :D
 
Jobbat idag, det gick bra men nu är jag dyngtrött och borde egentligen planera resan till först pappa, sen till mamma för nyår... kompis ska med också så kan inte dra mig ur och egentligen blir det nog kul när vi väl är där på nyår. Har iaf bett om att vi ska spela nyårsbingo men mamma svarade "vi får se" :nailbiting: hoppas hoppas!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
51 52 53
Svar
1 051
· Visningar
29 645
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 699
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 883
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp