Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en lång sovmorgon idag, det var längesen!

Hade planerat att åka in till Trafikverkets förarkontor idag för körkortsförnyelse och handlat på mellandagsrean men det är 8 mil enkel resa så jag åker upp till den lokala digitalbutiken och ber dem fotografera mig istället, så får de in en slant. Vi vill ju ha dem kvar.
 
Inget är som en redig löjromsmacka till frukost 😜

IMG_6223.jpeg
 
Bokat min julklapp från företaget.
Hade tänkt välja 1 kg parmesan ost men den tog slut :mad: så det stod mellan
Skänka till barncancerfonden
Skänka till Min stora dag
Le cruise ugnsform
Stekpanna i lättgjutjärn
Gjutjärnsgryta
2x800g Hjortstek

Landade på gjutjärnsgrytan. velat ha en sådan länge men inte velat betala för den. Passade ju bra nu. Nu borde jag verkligen fortsätta jobba
 
Sonen än så länge mycket piggare idag. Funderar på om vi kan ta oss hemifrån en sväng idag, vore skönt att se något annat en stund (även om det bara är Ica liksom. 🤣).
Vi få se hur det utveckla.
Synd att inte jag är hemma då, så hade ni kunnat komma och säga hej om ni velat.
Sonen kanske skulle gillat alla lysdjur om man prickade när det blev mörkt.
Jag har nog lika många lysdjur som vissa i SS-tråden har rullar med julpapper 😅.
 

Bifogade filer

  • IMG_20231227_114856.jpg
    IMG_20231227_114856.jpg
    151 KB · Visningar: 38
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
29 412
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 692
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp