App app app 20 dag knut då är julen slut. Basta.
Eller julen varar till påska.
Haha jag gör dock skillnad på julhelg och jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
App app app 20 dag knut då är julen slut. Basta.
Eller julen varar till påska.
Aha men jag har min julledigt nästa vecka. All ledig tid fram till 13 januari är julledigt.Haha jag gör dock skillnad på julhelg och jul
Aha men jag har min julledigt nästa vecka. All ledig tid fram till 13 januari är julledigt.
Gör nog ingen skillnad på jul och julhelg liksom. Särskilt som vissa i släkten redan kastat it granen.Japp, också julledig i nästan 2 veckor
Gör nog ingen skillnad på jul och julhelg liksom. Särskilt som vissa i släkten redan kastat it granen.
Låter riggat?Spelar stenhård match i kunskapspel.
Sista utslagsfrågan: ”vilket år instiftades Kungliga svenska tullverket av Axel Oxenstierna?”.
Alla tittar på mig och bara ÅÅÅNEEEEEJ!
Låter riggat?
Som när sambon fick en fråga som var typ "vilket år invigdes gata x i stad y?". Och sambon funderade högt, "Hm, var det 2001 eller 2002 vi byggde klart den...?"Haha man kan nästan tro det!
Många 1600-talsfrågor i omlopp i afton
Vad är fel och för vem?Funderar på om det är dumt att köpa trosor i "fel" färg? Är ju ingen som kommer att se dem. "fel" färg är på rea, men 150 kronor billigare per par är mycket pengar!