Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hör till lokala medicinmpttagmingem samt njur på regionenUndrar om man kan få hjälp imorgon.
Behöver ta blodprover men läkaren vill träffa mig först men har tid fört i februari!
Ska se om man kan hitta något privat alternativ. för jag kan inte vänta
Tackar behöver veta mina nivåer så fort jag kan.Jag hör till lokala medicinmpttagmingem samt njur på regionen
Tar mina prover på vårdcentralens drop in. Enda kravet är att det finns en remiss i regionens datasystem.
Prover och läkartid är inte direkt avhängiga varann. Med provremiss är
Jag hade inte tvekat. Om fel färg är såpass mycket billigare så hade jag absolut köpt. Huvudsaken är att trosor är behagliga !Funderar på om det är dumt att köpa trosor i "fel" färg? Är ju ingen som kommer att se dem. "fel" färg är på rea, men 150 kronor billigare per par är mycket pengar!
Köp!Funderar på om det är dumt att köpa trosor i "fel" färg? Är ju ingen som kommer att se dem. "fel" färg är på rea, men 150 kronor billigare per par är mycket pengar!
Vad innebär fel färg? Mvh hon med hela färgpaletten i garderoben. De flesta kulörer går att färga.Funderar på om det är dumt att köpa trosor i "fel" färg? Är ju ingen som kommer att se dem. "fel" färg är på rea, men 150 kronor billigare per par är mycket pengar!
Dom är inte svartaVad innebär fel färg? Mvh hon med hela färgpaletten i garderoben. De flesta kulörer går att färga.
Jag hade inte tvekat. Om fel färg är såpass mycket billigare så hade jag absolut köpt. Huvudsaken är att trosor är behagliga !
Ska nog göra en beställning imorgon! Vet ju inte om de är bekväma innan jag provat...
App app app 20 dag knut då är julen slut. Basta.Det har verkligen varit en helt underbar, jättefin och mysig julhelg som nu är till ända ❤.
Nähä? De enda förutom sambo som möjligen ser mina trosor är just nu 2 tjejer i omklädningsrummet på jobbet. Jag har fullt upp att klä mig själv där än glo på deras underkläder. Haha. Det är dessutom stor chans att kläderna blir blåa på jobbet. HahaDom är inte svarta
Aha. Jag trodde att det var någon trosmodell som du brukar köpa, men inte i den färgen.Ska nog göra en beställning imorgon! Vet ju inte om de är bekväma innan jag provat...