Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förutom lite bitande vind är vädret kanon. Tyvärr har det kommit hit massa nya gäster så backarna blir sönderåkta mycket snabbare :(
Förutom att många av dessa människor rent generellt är i vägen. Att folk inte kan åka skidor är sin sak men man måste ju inte vara hjärndöd bara för det :banghead:
Haha var med om när jag kom vid en kulle att det satt snowboardåkare utmed hela backen, dvs det gick knappt att komma mellan
Fick säga att de kunde satt sig på sidan så man slapp väja i full fart.
 
Nähä.. make och hans bror bygger flygplan och som vanligt har de helt tappat konceptet Tid. Vi ska på lunch hos svärmor nu, jag påminde för en kvart sen och då hette det "snart klara". Jag blir lite (mer) irriterad.

Vad är det för mansbäbisar? Låter som två fyraåringar. Jag hade inte agerat morsa utan bara struntat i dom. Varför ska du påminna din vuxna make om att han ska på lunch hos sin mamma? Sorry går verkligen igång på detta 😅
 
Vad är det för mansbäbisar? Låter som två fyraåringar. Jag hade inte agerat morsa utan bara struntat i dom. Varför ska du påminna din vuxna make om att han ska på lunch hos sin mamma? Sorry går verkligen igång på detta 😅
Jag skickade ett sms. Sen släppte jag det. Jag "mammar" honom inte.
Det är deras hobby, de träffas sällan så jag förstår att det blir så. Men störigt är det.
 
Äntligen ätit ”vanlig ”.
Nu har vi druckit kaffe och ätit mammas goda dubbla mandelkakor.
Tittar på hockey och ska fortsätta läsa ny bok.
IMG_5746.jpeg
 
Eh hoppla! Trodde jag bara skulle köra kursen inköp från 8/1 -24 och den andra typ uteblev så jag skulle ha lite julledigt 😁. Menä nä...! Nu fyllde de på med kursen Ledarskap och organisation som jag sökte i höstas som val nummer tre. Eh startar imorgon! Fick jag veta NU ?!? 🙄😆😅
 
Har varit ute och handlat till kidsen. Alltså min ungdomsgrupp 😅 Oväntat att jag av alla människor nu är ngn slags frivillig ungdomsledare 😅

Jag köpte ett gäng sällskapsspel och personalen på Akademibokhandeln var väldigt bra. Hen fattade direkt att anpassning (de har IF) inte behöver betyda spel för barn.
Tror jag hittade några riktigt kul spel!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
29 412
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 692
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 882
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp