Var det inte du som har lite känslig mage...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha var med om när jag kom vid en kulle att det satt snowboardåkare utmed hela backen, dvs det gick knappt att komma mellanFörutom lite bitande vind är vädret kanon. Tyvärr har det kommit hit massa nya gäster så backarna blir sönderåkta mycket snabbare
Förutom att många av dessa människor rent generellt är i vägen. Att folk inte kan åka skidor är sin sak men man måste ju inte vara hjärndöd bara för det
Haha var med om när jag kom vid en kulle att det satt snowboardåkare utmed hela backen, dvs det gick knappt att komma mellan
Fick säga att de kunde satt sig på sidan så man slapp väja i full fart.
Nähä.. make och hans bror bygger flygplan och som vanligt har de helt tappat konceptet Tid. Vi ska på lunch hos svärmor nu, jag påminde för en kvart sen och då hette det "snart klara". Jag blir lite (mer) irriterad.
Jag skickade ett sms. Sen släppte jag det. Jag "mammar" honom inte.Vad är det för mansbäbisar? Låter som två fyraåringar. Jag hade inte agerat morsa utan bara struntat i dom. Varför ska du påminna din vuxna make om att han ska på lunch hos sin mamma? Sorry går verkligen igång på detta
Åh, jag älskar den!Slötittar på Niceville. Fantastisk film.