Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och nu är jag nojig för att de ska gå vilse och åka bort sig i kollektivtrafiken eller liknande på vägen hit 😅 MEN jag vet att de har fått bra instruktioner och har mitt nummer. Sluta curla, Törnis!!! :banghead: Kanske bra att jag ej har några egna kids :angel:

Såklart var allt lugnt. Alla anlände tillsammans (de hade mötts upp vid tunnelbanan för att se att alla var med) och bara "hej Törnis här är vi"! Nu har vi spelat Yatzy och lyssnat på musik. Lite ungdomsgård liksom.

Som vanligt är min härliga BRF bäst och har upplåtit lokal till min "ungdomsgård". Det var inget snack om saken, alla bara "av alla dina projekt så är väl denna typ av verksamhet man ska stötta om ngt" (nu förstår jag ingenting :angel: vaddå projekt 😅 men de är väl härdade )
 
Är så trött på att vara sjuk. Kan inte eländet ge sig? Det blir liksom inte så mycket bättre. Det var 'tur' att det kom nu i jul eftersom jag varit hemma sedan den 18 sjukskriven den här veckan, och sedan har jag nyårshelgen att bli bättre och ska vara på plats den 3 jan.

Så trist :( Hoppas att du snart är frisk igen!
 
Spanar på gulliga katter och dricker en kopp glögg

FullSizeRender.jpeg
 
Alldeles för härligt vinterväder för att inte åka till stallet vid lunchtid 😊. Kände att jag behövde röra på mig så fick bli en skön promenad längs grusvägen och snön gnistrade så härligt och häst var betydligt mer nöjd med promenad idag än igårkväll haha 😄. Tillbaka vid stallet satt jag upp på ridbanan I lite mera snö en stund med och myste barbacka 😊😍. Sen kom en helikopter väldans lågt (kikade på ledningarna nära ridbanan) så tänkte att det nog var bäst och hoppa av men pållan brydde sig visste inte 😄.
Katterna njöt med av solskenet; ungkatten jamade gång på gång vid ytterdörren tills vi kom ut 😂.
 
Har varit vaken en liten stund. Funderar på om jag ska äta och kolla på något innan jag går till föräldrarna. Samtidigt så är magen i olag så den behöver kanske medicin snarare än mat 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
51 52 53
Svar
1 051
· Visningar
29 651
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 699
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 884
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 144
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp