Väntar på bärgaren. Tur jag har försäkring iaf..
Den lyckades jag med när vi precis hade avliva hunden och jag skulle köra hem hans kropp....Luktade inte hallon direkt av den extratiden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på bärgaren. Tur jag har försäkring iaf..
Mitt morgonkaffe är alltid svart! Resten av dagen dricker jag gärna te istället....
Tack! Underbar film.Mossans fantastiska egenskaper
https://urplay.se/program/231197-mossans-fantastiska-egenskaper
Kom värsta busvädret här när jag skulle släppa ut hästarna efter hovslagaren varit här, hann bli blöt trots oljerock och stövlar. Åkte hem och justerade presenningen över veden och nu har jag äntligen sluppit undan regnet och jag och hundarna som också var ute tar igen oss lite. Till min stora förvåning så blixtrade det till utanför fönstret och åskan gick här med.
3 a bör väl bli bra?Klurar på var jag ska bo. Och hur stort. Eller snarare litet.
Katter? Har du någon fler än Megara där?Ligger I sängen och myser med katter under tiden som regnet piskar mot rutorna. Läser en bok
Vad hände med dagen och mina ambitioner att städa och diska?
Vi har också haft allt det där, minus åska men plus hagel...Vi har haft sol, storm, duggregn, hällregn och åska (!)
Här har det varit helt galet väder hela dagen. Stark sol kombinerad med hällregn. Hagelbyar.Det drog precis över en åskliknande regnskur men inga smällar. Fast tydligen har vi också åskvarning
Autokorrekt! Megara skulle definitivt inte mysa med mig om det fanns en annan katt i hennes hem!Katter? Har du någon fler än Megara där?
Pratade nyss med hovslagarn och även han har hagel.Vi har också haft allt det där, minus åska men plus hagel...