Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute och gått långsamt. Ngn skit har jag i kroppen. Men skönt att få luft.
Nu kollar jag på ponnytrav och en serie.
Sen trav från Valla. Och hockey med ett öga.
Och så vill jag läsa lite. Fullt upp.😉
IMG_4630.jpeg
 
Gör mig redo att kicka igång dagen efter att ha sovit väldigt mycket senare än planerat. Jag och maken som var så malliga över att vi minsann alltid somnar och vaknar vid ungefär samma tid och aldrig överstiger de 90 minuternas skillnad som studien jag läste "varnade" för (https://link.springer.com/article/10.1007/s00394-023-03204-x) - idag lyckades vi båda sova så länge att vi vaknade först två timmar efter vår normala uppstigningstid! Tji fick vi :p Ja ja, vi måste ha behövt sömnen för vi sov igenom flera ljud (sophämtning, värmepumpen som drar igång) som vi annars räknar med ska agera väckarklocka på lördagar. Nä, nu är det hög tid att svida om till oömma kläder och påbörja projekt Slipa & olja om bänkskivorna i köket!
 
Helvete.
Öppnade bagageluckan på bilen och letade efter en sak där. La ifrån mig nycklarna där och stängde bagageluckan så den låstes.
Så nu har jag inga nycklar till vare sig bilen eller lägenheten.
Skit också.
Om det kan vara till någon tröst så gjorde jag något liknande en gång, bara det att min lilla bebis var kvar inne i bilen. Panik.
Hoppas att du slipper vänta så länge i höstrusket.
 
Sitter och jobbar på en uppsats, den ska inte in förrän nästa helg men jag hinner i princip bara jobba på den på helgen = bara att hugga i.
Storm ute, skulle öka ytterligare lite idag men lugna sig till imorgon. Håller tummarna för det…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 422
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp